• Pellegrino

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Dags för del 3 för oss plastikintresserade.

Bra länkar till de som undrar rent generellt om plastikoperationer och vill se på före/efter bilder:

www.qvinna.info
    www.plastikoperationer.net
    www.kosmedics.se

Bra tråd med BH-tips för stortuttade:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25268340.html

Bra forum för plastikintresserade:

plastikkirurgi.mylava.net/

Tråd med omdömen om klikiker och kirurger:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25291133.html

Ni som vill ifrågasätta plastikoperationer och varför man väljer att göra det kan säkert hitta andra trådar på FL med intresserade, här samlas vi som är positiva till det hela

Del 2 av tråden hittar man här:

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m23909797.html

• Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3
  • Disan
    Jahadå skrev 2008-01-06 14:58:23 följande:
    jag ska göra en b röstreduction om tre veckor :p alla här verkar bara gjort skönhetsoperationer, så tänkte skriva lite från andra sidan också ;) ingen som gjort en reduction?
    Det är väl ganska många som har gjort det, alltså bara förminskat... Dem dyker nog upp snart
  • Jahadå

haha ja det hoppas jag :D ser fram emot FASTA bröst ;) dom sitter på rätt höjd :D dom kommer ungefär ta bort hälften så kommer ha 75D ca :)

Disan skrev 2008-01-06 15:07:44 följande:
    Det är väl ganska många som har gjort det, alltså bara förminskat... Dem dyker nog upp snart
  • Noning
    Disan skrev 2008-01-06 14:54:40 följande:
    Noning: Din mage ser ju jättefin ut nu!! Svullnaden kommer att gå ned, det lovar jag!! Jag som är expert och har gjort, ehum, 0 bukplastiker!! Hahaha!! Nej, men allvarligt, förebilden är nog lite suddig, tycker att man kan ana lite bristningar och hänghud, men samtidigt inte så mycket. Men jag förstår dig, hatar min mage nu, den har inte en enda bristning och heller ingen lös hud, men musklerna är såååå slappa!!! Vet inte vad jag skall göra, får ju inte träna gym och dylikt...Tips ngn??Åter till nonings mage: Jag tycker iaf att din mage ser jättefin ut!! Den kommer att bli toppen! Jag menar, du är ju en smal tjej för övrigt, så den kommer att platsa in suveränt! Man ser ju brösten också, på den ena bilden: De ser verkligen jättestora ut!! Fast samtidigt är det ju svårt att uttala sig, alltid lättare att se sådant om man ser en helkroppsbild med alla kläder på. Men jag skulle jättegärna ha din size!! Hoppas att jag får det nu... Hehehe... Mindre än en vecka kvar!!
    hehe tacktack :) ska ändra naveln oxå för den är helt förstörd pga piercing (hålet vägrar växa igen) så de ska jag fixa ngn gång..Ja man såg ju att jag hade bristningar iaf, hänget såg man inte så bra om jag stod upp, var mer om jag satt eller låg på sidan eller ngt sånt.
    Ja mina bröst ser stora ut på den bilden vet inte varför, har ingen bh under lr så.. kanske därför.. visst är dom stora men sååå stora vet jag inte ;)

vad ska du ha för strl på dina? för du ska väl göra brösten?:)
  • Disan
    Noning: Jag vet inte riktigt vad det blir för strl, men hoppas på kanske en två kupor större än vad jag har nu. Nu efter amningen är det inte lika skoj som det var innan, den som är hel har krympt lite grand, inte så farligt med lite. Går runt med en 70F som sitter bra på den hela tutten. Hoppas väl på att kunna shoppa 70G/H efter op. Jag är ju ganska stor i kroppen så det ser ju inte konstigt ut med stora bröst på mig. Har jättefläskkorvar till armar, vet inte varför, men så är det. Undrar om man kan göra ngt åt dem..? Har ngn här inne gjort fettsugning av armar..? Min mage har alltid varit platt och fin, men nu är som sagt musklerna som de är...
  • Noning
    Disan skrev 2008-01-06 15:45:26 följande:
    Noning: Jag vet inte riktigt vad det blir för strl, men hoppas på kanske en två kupor större än vad jag har nu. Nu efter amningen är det inte lika skoj som det var innan, den som är hel har krympt lite grand, inte så farligt med lite. Går runt med en 70F som sitter bra på den hela tutten. Hoppas väl på att kunna shoppa 70G/H efter op. Jag är ju ganska stor i kroppen så det ser ju inte konstigt ut med stora bröst på mig. Har jättefläskkorvar till armar, vet inte varför, men så är det. Undrar om man kan göra ngt åt dem..? Har ngn här inne gjort fettsugning av armar..? Min mage har alltid varit platt och fin, men nu är som sagt musklerna som de är...
    Okej.. har kikat på dina bilder, du ser ju inte stor ut?
    men 70H blir nog bra =) ska du lyfta oxå lr?
    Vilken profil ska du ha?
    Dom brukar väl inte rek. att fettsuga armarna pga mkt risker? har för mig det.. men kolla upp det..
  • Helajni

Noning - har du hört med ngn kirurg vad man kan göra åt navel som blivit ful efter piercing?
    Min navel är J Ä T T E ful efter jag fick infektion vid piercingen o tog bort den...

• carro 81
    Noning skrev 2008-01-06 19:00:41 följande:
    carro 81 skrev 2008-01-06 18:41:11 följande:Har skickat iväg en förebild & en efterbild till dej nu :)
    Tack! Magen ser jättebra ut och kommer nog bli skitfin. Iofs tycker även jag att den var fin innan, skulle gärna vilja att min såg ut så, men det är ju man själv som ska vara nöjd.
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3