• Pellegrino

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Dags för del 3 för oss plastikintresserade.

Bra länkar till de som undrar rent generellt om plastikoperationer och vill se på före/efter bilder:

www.qvinna.info
    www.plastikoperationer.net
    www.kosmedics.se

Bra tråd med BH-tips för stortuttade:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25268340.html

Bra forum för plastikintresserade:

plastikkirurgi.mylava.net/

Tråd med omdömen om klikiker och kirurger:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25291133.html

Ni som vill ifrågasätta plastikoperationer och varför man väljer att göra det kan säkert hitta andra trådar på FL med intresserade, här samlas vi som är positiva till det hela

Del 2 av tråden hittar man här:

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m23909797.html

• Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3
  • Bellahhh
    1985 skrev 2008-01-07 18:43:42 följande:
    BellahhhSer att du färgat håret nu. Snyggt!
    Hehehe tack ;) Blev lite väl rött, slänger i en brunare i veckan ;P
    Min familj är finast
  • Disan
    Bellahhh: Håller med ovanstående: Jättesnyggt! Var inne och spanade hos dig, jättesöt liten kille ni har!! Men vad fort tiden går, snart är man väl där själv.. (Ettårskalas och dylikt alltså) Lite OT, hoppas att ni förlåter!
  • Crazy Baby

Om 20 minuter ska jag gå till bussen!

Är lite hungrig, illamående, nervös och faktiskt rädd för första gången!

Kräktes under narkosen förra gången och fick ligga på uppvaket med en slang ner i lungorna som sög upp kräk, inget vidare alls! Dessutom har jag inte haft ont alls efter nån av bröstförstoringarna. Nu efter andra i juli åkte vi och shoppade och fikade med kompisar på vägen hem från kliniken.

Så nu känns det som om det är tredje gången gillt och jag kommer dö av smärta!

Ska fixa det sista och kramas lite med barnen och maken, blir väl inge gos på väldigt länge nu!

Hör av mig när jag "lever"!

• jagomina

Hej på er tjejer!

Nu har det gått 2 månader sen min op och allt har läkt jättefint. Ibland får jag huggande smärtor i vänstra bröstet, det har jag fått sen början. Får någon mer så? Jag är inte orolig direkt utan bara undrar om det är typ vanligt?

En annan fråga? Om nu mina ärr läkt superbra, inga utbuktningar eller så, måste jag då fortsätta tejpa?
    Hur länge är ni rekommenderade att tejpa?

Visst skulle jag kunna ha tejp, men det gör sååååå förbannat ont att ta bort den varje gång att jag tror jag ska svimma..oavsett hur jag än gör.

Vi åker till Thailand om en vecka och tänker skita i tejpen och bara skydda mot sol med bikini och solskyddsfaktor 30. Borde väl räcka?

Lycka till alla ni som har er op framför er!!

• Viffy

Jagomina: Jag får också en sån huggande känsla i mitt ena bröst ibland. Precis som du oroar jag mej inte men visst undrar man vad det beror på.

• 1 och 1 är 3
    jagomina skrev 2008-01-08 08:29:14 följande:
    Hej på er tjejer!Nu har det gått 2 månader sen min op och allt har läkt jättefint. Ibland får jag huggande smärtor i vänstra bröstet, det har jag fått sen början. Får någon mer så? Jag är inte orolig direkt utan bara undrar om det är typ vanligt?En annan fråga? Om nu mina ärr läkt superbra, inga utbuktningar eller så, måste jag då fortsätta tejpa?Hur länge är ni rekommenderade att tejpa?Visst skulle jag kunna ha tejp, men det gör sååååå förbannat ont att ta bort den varje gång att jag tror jag ska svimma..oavsett hur jag än gör.Vi åker till Thailand om en vecka och tänker skita i tejpen och bara skydda mot sol med bikini och solskyddsfaktor 30. Borde väl räcka?Lycka till alla ni som har er op framför er!!
    jag gjorde en korrigering av mina ärr den 7 nov. jag åker till Egypten på torsdag, utan tejp! Ingen fara alls enligt min sköterska
  • Viffy

Vad många vi är som drar iväg till solen vi åker till Egypten om 2 veckor

• jagomina

Okej!
    DÅ lyssnar jag på din sköterska och skippar tejpen

Viffy: Ja vad kul att så många ska åka! Är verkligen skönt den här årstiden att få njuta o bara sola och bada! :)
    Egypten är ju världens bästa snorkelvatten ju! Känns som man plumsat ner i ett akvarium ju

1 och 1 är 3 skrev 2008-01-08 13:56:18 följande:

jag gjorde en korrigering av mina ärr den 7 nov. jag åker till Egypten på torsdag, utan tejp! Ingen fara alls enligt min sköterska
  • pontiac
    jagomina skrev 2008-01-08 08:29:14 följande:
    Hej på er tjejer!Nu har det gått 2 månader sen min op och allt har läkt jättefint. Ibland får jag huggande smärtor i vänstra bröstet, det har jag fått sen början. Får någon mer så? Jag är inte orolig direkt utan bara undrar om det är typ vanligt?En annan fråga? Om nu mina ärr läkt superbra, inga utbuktningar eller så, måste jag då fortsätta tejpa?Hur länge är ni rekommenderade att tejpa?Visst skulle jag kunna ha tejp, men det gör sååååå förbannat ont att ta bort den varje gång att jag tror jag ska svimma..oavsett hur jag än gör.Vi åker till Thailand om en vecka och tänker skita i tejpen och bara skydda mot sol med bikini och solskyddsfaktor 30. Borde väl räcka?Lycka till alla ni som har er op framför er!!
    min läkare sa att det är nerverna som hittar tillbaka igen så det försvinner mitt har redan försvunnit och det va just i det vänstra
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Jonathan & Alexander ♥¸.?°´¯) ♥
  • trebarsmamma

jag få oxså sån huggande känsla i brösten, men mest i det ena i det högra, men hur länge ska det ta innan det fösvinner, jaggjorde ju mina bröst i maj

Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3