• Pellegrino

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Dags för del 3 för oss plastikintresserade.

Bra länkar till de som undrar rent generellt om plastikoperationer och vill se på före/efter bilder:

www.qvinna.info
    www.plastikoperationer.net
    www.kosmedics.se

Bra tråd med BH-tips för stortuttade:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25268340.html

Bra forum för plastikintresserade:

plastikkirurgi.mylava.net/

Tråd med omdömen om klikiker och kirurger:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25291133.html

Ni som vill ifrågasätta plastikoperationer och varför man väljer att göra det kan säkert hitta andra trådar på FL med intresserade, här samlas vi som är positiva till det hela

Del 2 av tråden hittar man här:

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m23909797.html

• Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3
  • jagomina

Stämmer säkert in på massor av tjejer/kvinnor...tyvärr..

Men känenr mig inte dålig som människa, känne rmig inte ful, har inget sug efter droger o jag vill INTE dö...*S*

• Teide
    wellah skrev 2008-01-09 17:38:46 följande:
    stämmer säkert... jag får uppfattningen att stor del som op:ar sig har dålig självbild.... tex det är fler än en gång jag har tänkt att personens före-bild varit mkt snyggare.... (nu menar jag inte just familjelivsmedlemmar bara så ni vet)
    Håller med dig. Gäller bl.a vissa användare på mylava (inga namn nämnda dock)...hymlar inte med vad jag tycker.....
    **Hellre rik och frisk än fattig och sjuk**
  • adsf

Har varit och smygläst i tråden länge men nu är det dags att jag sällar mig till er
    Nu har jag äntligen tagit tummen ur å ringt å fått tid för konsultation *jippie* den 31/1 är det dags.
    Nu är jag iaf en bit på vägen..

Är det ngn som har opererat sig på Strandkliniken i Sthlm??

• Crazy Baby

Hej hej!

Efter 6 timmar på operationsbordet så har min läkare sugit bort drygt en liter fett och skurit bort ett band på ca 15cm hud + kapselklyvning i vänster bröst som var värre än han trodde! Mår underomständigheterna bra, men man är ju inte direkt kaxig!

Angående tejpning så i samråd med min kirurg så slutade jag att tejpa eftersom jag inte tål tejpen och mitt högra bröst har spruckigt i ärret två gånger sen jag opererade det  den sista juli! Så nu efter kapselklyvningen kommer jag vara asnoga med att tejpa!

• jagomina
    adsf skrev 2008-01-09 19:35:13 följande:
    Har varit och smygläst i tråden länge men nu är det dags att jag sällar mig till er Nu har jag äntligen tagit tummen ur å ringt å fått tid för konsultation *jippie* den 31/1 är det dags.Nu är jag iaf en bit på vägen..Är det ngn som har opererat sig på Strandkliniken i Sthlm??
    Japp! Jag har JAg opade mig i november. Dr Oya är störtskön och mkt duktig! Lycka till !
  • Disan
    Crazy baby: Skönt att allt gått bra och att du är hemma!!

adsf: Välkommen! Har inte opat mig på standkliniken, men har hört gott om den. Vad skall du göra?
  • Bellahhh
    Crazy Baby skrev 2008-01-09 20:07:39 följande:
    Hej hej!Efter 6 timmar på operationsbordet så har min läkare sugit bort drygt en liter fett och skurit bort ett band på ca 15cm hud + kapselklyvning i vänster bröst som var värre än han trodde! Mår underomständigheterna bra, men man är ju inte direkt kaxig!Angående tejpning så i samråd med min kirurg så slutade jag att tejpa eftersom jag inte tål tejpen och mitt högra bröst har spruckigt i ärret två gånger sen jag opererade det  den sista juli! Så nu efter kapselklyvningen kommer jag vara asnoga med att tejpa!
    Oj oj lycka till nu då!
    Min familj är finast
  • Fanny 78

Vad heter kliniken som Gunnar Krantz i Linköping jobbar på?

• mandala
    Fanny 78 skrev 2008-01-10 15:02:51 följande:
    Vad heter kliniken som Gunnar Krantz i Linköping jobbar på?
    Plastikakademin
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3