• summit

ikea tråden 2

SkrattandeHär kan vi diskutera allt som hör IKEA tillSkrattande

Råd och Tips
    Ideer
    Nyheter
    Varuhus
    Inredning
    Inhandlat mm

Ja allt som har med IKEA att göra!!

Ni får gärna visa upp era hem!

Hemsidan:
    www.ikea.se
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-09 20:08:05:
    Här finns de en bildtråd tillhörande denna! Här vi kan visa upp våra IKEA hem!!=)

www.familjeliv.se/Forum-5-87/m27047017.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-09 20:10:43:
    ÅÅåå Neeej va fel de blev!!! =(

Nytt försök!:

www.familjeliv.se/Forum-5-87/m27709771.html
  • Svar på tråden ikea tråden 2
  • miniGrynet

Hittade ingen...
    Men kan man köpa en ny klädsel då?
    Om den inte finns kvar i sortimentet på Ikea och heller inte finns hos tex Bemz.
    Annars kanske du får köpa ett fint överdrag till den?

♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • miniGrynet

Såg att det var andra ben nu... synd!

♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • Jenniesmamma

ja,det är jätte synd,då det verkligen inte är nått annat fel på mattan än klädseln,som är så himla ful. Vill ha riktig klädsel inte överdrag,för det bara knölar sig.
    Men tack för att du titta

Älskad och saknad av så många! RIP älskade lillebror!
  • Mamsis

Hmm, är det inte Ikeas Ektorp? Kan ju vara fel, men nog ser det ut som det. Hoppas de inte bytt mått på den bara.. Har de på "min" soffa. Men, det finns överdrag hos Bemz till min iaf.

• Mamsis
    miniGrynet skrev 2007-12-10 21:00:06 följande:
    Dom är jättefina tycker jag! Vi har inte plats för såna hemma, men laddar på att köpa landställe i vår... vill köpa och spara! Lite dumt egentligen, om det kanske inte blir något land alt att de inte får plats. Röda är ju fina.... hmm... ska överlägga med "chefen" här hemma.
    Jo, men du lär nog iaf få tillbaka vad du gett om de inte skulle få plats.. Tror du inte det?
  • Jenniesmamma
    Mamsis skrev 2007-12-17 10:16:45 följande:
    Hmm, är det inte Ikeas Ektorp? Kan ju vara fel, men nog ser det ut som det. Hoppas de inte bytt mått på den bara.. Har de på "min" soffa. Men, det finns överdrag hos Bemz till min iaf.
    ja överdragen till tvåsitsen passar,men inte tresitsten,för på dom nya är det tre kuddar,jag har bara två jätte stora. så verkar som att jag får köpa nya soffor ändå
    Älskad och saknad av så många! RIP älskade lillebror!
  • Mamsis
    Jenniesmamma skrev 2007-12-19 12:15:46 följande:
    ja överdragen till tvåsitsen passar,men inte tresitsten,för på dom nya är det tre kuddar,jag har bara två jätte stora. så verkar som att jag får köpa nya soffor ändå
    Oj, som jag då, fast tvärtom.. Min soffa har tre kuddar men har på Ikea ersatts av en soffa med två.. Men, sist jag var där så sålde de ut överdrag på fyndet..
  • Mamsis

Oj, klickar sm vanligt iväg innan jag skrivit klart.. Kolla med en lokal sömmerska och även med bemz om de kan sy nytt överdrag. Ofta blir det betydligt billigare än att köpa ny soffa iaf.

• Esterella

Det är en Ektorp, jag har en likadan.
    Är det ett bäddmått på 140 cm?

Jag tror det finns kläder på Bemz.

Cogito, ergo sum
Svar på tråden ikea tråden 2