Inlägg från: maltazar |Visa alla inlägg
  • maltazar

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

bendito skrev 2007-12-15 23:53:59 följande:
    ingen som vet nått ställe?
    EricaBook rekommenderar jag! men pris där har jag ingen aning om..
  • maltazar

Jag känner nog tvärtom när det gäller köpa också, köper hellre privat. Inte för det skulle bli billigare, klart det är ett plus om det är det, men främst tycker jag DET känns tryggare :P Allt blir så mkt krångligare med mellanhänder.
    Sen är det ju egentligen köparen som betalar mäklaren också och det undviker jag gärna!

• maltazar

inflammerad fot och fläskläpp... kan det bli bättre? :P

• maltazar

Foten vet jag inte, antagligen för jag står och går hela tiden i jobbet.. började på torsdag kväll.
    tog ibumetin igår för den, två ggr.. och så sent igårkväll började överläppen svullna upp, imorse var hela läppen helt uppsvullen.
    pratat med en läkare om det och han var rätt säker på att det var en reaktion på ibumetin.
    har börjat gå ner liiite lite nu iaf :)

Peda skrev 2007-12-16 15:05:36 följande:
    Vad har du råkat ut för??
  • maltazar
    Annamus skrev 2007-12-18 22:02:36 följande:
    Naeh, e kanske egentligen så att jag vet olika för olika tidpunkter... Jag promotar olika lägenheter beroende på vad jag just suttit och finurlat på. Hahah. Hade denna på Uppfinnar varit lite billigare bara så hade jag inte tvekat EN sekund ens... Samma med Sjungande, hade den varit lite större så... och den i Kåge, hade den inte varit kallhyra... och den i Skelleftehamn... ja den är beäftad med många "om" och "kanske" än så länge. Ska och se på den på torsdag då vet jag kanske bättre om den...
    Svårt läge... Uppfinnar låter ju bäst, förutom priset då... är det värt det? att kanske inte ha råd med så mkt annat som man skulle vilja för att bo så fint som möjligt?
    jag skulle nog hellre offra den biten för någon billigare lgh och ha råd med lite annat istället.
    Hyran i Kåge går ju fråga förra hyresgästen eller någon granne om. Men oftast tror jag kallhyra blir dyrare.
  • maltazar

hally: såg jättefint ut ju :) och inget störande framme heller, bara nån liten naturlig detalj som visar att det bor nån där.

• maltazar

Annamus: Tindra har ju snart vuxit ur den vi har.. skulle tippa på att mamma tänkt sälja den då det inte finns nå fler småttingar i familjen. den är jättefin, använd till 2 barn (5-6 år gammal är stolen nu), aldrig krockad och rymlig... :)
    annars rekommenderar jag iaf en sån stol, har som sagt hållt fint i nåra år nu. och nu har jag minnesförlust och minns inte ens vad den heter :P

• maltazar

Anna: jo, vi började ha den till Tindra då hon var 8 månader tror jag.. Det är ju den första efter babyskyddet, framtill 4-6 år nånting, beroende på hur stort barnet är :P
    acta graco är det! vet inte vad modellen heter.. den de har nu är duo flex från 5 mån.. vår ser ut som den fast annan färg, så jag antar att det är en sån :)

• maltazar

vad gör ni för julgodis? nåt man kanske missat nu i sista minuten...
    själv har jag gjort vaniljkola, fudge (ljus och mörk), mozartkulor och snart knäck.

• maltazar
    hally skrev 2007-12-22 09:05:36 följande:
    maltazar: Jag brukar göra mouseller, de är såååå goda!
    va är det för nåt? aldrig hört tidigare
Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~