~*~*~ Skellefteå!~*~*~
och jag tycker det ser sämre ut :P
men det är väl kanske en vanegrej.. jag gillar oftast aldrig ändringar på sidor.. :P
och jag tycker det ser sämre ut :P
men det är väl kanske en vanegrej.. jag gillar oftast aldrig ändringar på sidor.. :P
ja du har kanske rätt.. får se vad jag tycker om en vecka :)
hihi tack Anna :)
Det jag främst inte gillar är den där jäkla bröllopssponsringen! Visst är det Familjeliv sidan heter, inte Bröllopstorget? Något störande.
Speciellt då det finns flera på sidan (inkl jag själv) som inte ens har någon att gifta sig med! Inte för att jag bryr mig så, men ändå. Det ska väl vara uppenbart var man faktiskt befinner sig.
Lotta: jo det vet jag, men tycker ändå det ser dumt ut. Reklam ska väl va liksom extra, på sidan om.. Inte det första man ser på en sida.
Tydligen har den det, för nu igår eller när det var, så vart det den istället.
Grattis pissypopi!
och grattis till jobbet hally!
Jag måste hålla med hally om att det inte tar sån tid att cykla till lassa! Själv har jag cyklat flera ggr till klockarberget på ca 20 minuter.. och jag cyklar inte snabbt direkt :P
Hem går det förstås lite snabbare och lättare då det är nedför en bit.
turia: gör som jag, ha denna sida, alltså forumet som Favorit/Bokmärke och ställ in automatisk inloggning :) behöver man bara hitta länken i webbläsaren.
Anna: Vatten kostar ca 150:-/mån.
Något annat till hyran? Internet, kabeltv får man ibland betala extra för och garage eller p-plats. Men sen är det väl allt.
Lofia: ja 40 min tar det aldrig :) möjligen om man ska från ena utkanten av stan till den andra.
hally: ah, du har en poäng där. men jag har ingen aning hur många kwh vi förbrukar :P