Felicia6 skrev 2008-02-18 11:34:33 följande:
Jag tycker att många är väldigt hårda mot madigan vad hon än säger hä
r.SJÄLVKLART ska hon väl få gnälla av sig i tråden precis som alla andra får göra det?? Varför ska hon inte få det?och Malle, bara för du höll käften och inte gnällde då ni hade 5000kr i månaden så behöver väl inte alla andra hålla käften?Jag lider verkligen av den här flytperioden. Får jag inte sitta här o skriva det då?madigan, varför får du så lite? Vad är det dom har gjort fel på?
Jo, men gnäller man och vägrar göra något åt saken tycker jag man får ta lite kritik!
Du har ju själv valt att leva på flytande, men det är en helt annan grej.
Skulle du klaga på ditt jobb tex, att du är så fruktansvärt less osv osv.. DÅ skulle jag bli irriterad om du bara fortsatte jobba på utan ett ord och bara gnällde av dig till oss.
Jag kan absolut inte känna medlidande för någon som inte gör något åt sin situation, eller försöker åtminstone.. Du flyter ju för att kunna operera dig -alltså göra något åt en situation du inte trivs med.
Det jag menade med min inkomst då var främst att det var kränkande!!
Ungefär som du tänker dig en tjej på 50 kg och en på 80 kg.. Och tjejen på 50 kg gnäller över att hon är så fet.. Nog har hon som väger 30 kg mer all rätt att bli upprörd över det?