Inlägg från: maltazar |Visa alla inlägg
  • maltazar

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Peda skrev 2008-01-24 08:32:51 följande:
    Jg blir tokig på att dom tar bort "mina favoriter" Sjukt lätt att hitta igen tråden! *not*Gör ni alla idag?? Själv gör jag det gamla vanliga Ska uppdatera bildagboken tänkte jag.. bara kika om ni e nyfikna. *länk finns i min press*
    Vars ligger den riktigt? Så man vet nästa gång.. Sist letade jag igenom Ort/Område med ljus och lykta och där fanns den minsann inte :/
  • maltazar

hally och peda: ja den finns ju där.. tydligen. underligt att jag inte kunde hitta då, använde dessutom sökningen och sökte "ske" utan träffar.. :/
    men nu räcker det ju med att hitta Pedas sida då :P Sarah såg jag ocskå hade länk på sidan.

• maltazar

Åhh, jag vill också renovera.. Köket är jag iofs rätt nöjd med. Ska köpa ny kyl och frys bara, redan bokat och klart :D
    Men vardagsrummet vill jag göra något åt. Får nog måla nu när vi just bökat med att få upp några lackhyllor. Surt att tapetsera om då :P
    Någon som vet var man hittar billiga väggfärger? Har bara tänkt ha typ sandfärgat och så en chokladbrun fond.

• maltazar

Är alla på den där visningen ikväll? :P
    så lugnt här.. Själv ränner jag fram och tillbaka till tvättstugan i hopp om att någon ska avboka eller öppna någon maskin så jag kan tvätta klart. Idiotiskt bokningssystem har vi minsann :/

• maltazar
    Peda skrev 2008-01-24 21:00:55 följande:
    Därför man har maskin hemma! hade vi när vi bodde på frö.
    Ja det har jag också :)
    Men hade mattor och soffa att tvätta nu och det ryms dåligt hemma.. och massor med annan tvätt, så jag ville få undan allt på en gång.
    Måste ju torka 3-4 dygn om jag skulle tvätta hemma...
  • maltazar

Nu hann jag få en tid att köra de sista. Totalt 8 maskiner ikväll alltså.. Lite knöligt att göra det hemma :P

• maltazar
    Ugglans mor skrev 2008-01-24 21:43:31 följande:
    Ursäkta men förstår jag dig rätt. Du har alltså tänkt måla med hyllorna kvar på väggen?
    haha, nej :) men de sitter på "hållare" inte konsoller alltså, utan dolda grejer, så de tror jag säkert man kan ha kvar och måla runt. Även om man målar något på dem, så döljer ju hyllan det sen :D
  • maltazar

Peda: jo det var så jag tänkte..

pissypopi: DET tänkte jag däremot inte på... Men det går nog lösa ändå. Är ju lättare att bevara pluggar och skruvhål om man målar än om man tapetserar.

• maltazar

pissypopi: Okej.. Tänkte först att det inte spelar så stor roll när det är tapet under (suger ju inte upp så mkt), men det måste ju slipas osv ändå. Så det får väl kanske bli riktig färg då, när jag nu har råd med det.

• maltazar

Ska nog måla om redan till veckan! :D Hade lite mer pengar än väntat. Men det blir nog rusta-färg ändå. Måste säkert grunda med vitt innan också, så det blir nog dyrare med "riktig färg".
    Känner redan hur det kryper i fingrarna för att sätta igång, men då var mitt spackel gammalt.. så kan inte börja före jag köpt nytt imorn :/

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~