Inlägg från: maltazar |Visa alla inlägg
  • maltazar

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

bendito: ja make up store finns :P alla stora kejdor finns, men ingen ren barnklädesaffär längre.

• maltazar

bendito: ja det finns ju iofs en secondhandbutik med barnkläder och så har vi ju ah, nu minns jag inte vad den heter.. men de har mest barnkläder, men även vagnar m.m.

• maltazar

jo, det va den.. du vet kanske bättre vart den ligger.

• maltazar

barnkläderna lär väl vara lite billigare? är ju secondhand..
    har heller aldrig vart in där..

• maltazar

pissypopi: jag köpte min på Ikea, minns inte hur lång den är men... har ju rätt långt fönster där iaf.
    annars kanske det går att skarva? borde funka om du har en kappa iaf..

• maltazar

kobra: syns ju inte ens att det är kirschhållare..kanske syns bättre om man är närmre men knappast något man tänker på :)

• maltazar
    hally skrev 2007-12-15 20:30:49 följande:
    Ja jag tror det, då känns det mer som att kök-hall-vardagsrum hör ihop =) Nu är köket och hallen fina och vardagsrummet ser ut som farmors Får ta och köra iväg en massa gamla grejjer och fräscha till. Fast soffan vetetusan om vi köper en ny innan, så blir den väl ful i flytten =/ Det är ett dilemma, för vår nuvarande är INTE snygg...
    har ni lagt ut lgh redan? annars kan ni ju strunta i att ta med soffan på bild.
    och är man på visning har man väl nästan ställt in sig på at köpa, så då spelar det nog inte så stor roll :)
    alternativt att ni slänger någon filt/överkast över den.
  • maltazar
    Peda skrev 2007-12-15 20:44:25 följande:
    Jag tror snarare att det är viktigt om nåt att det är snyggt när man väl är på visningar. Speciellt nu för tiden då fol förväntar sej en viss standarsd lixom.Detta hus har jag funderat på vad man riktigt tänkte på? Visa ett tomt hus?Uppmuntrar inte till att tänka sej:här vill jag bo. Eller vad tycker ni?www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/3679Till skilland från denna kåken som bara är FÖR mkt! Helfestlig egentligen men lite för mkt. Inte ens jag är så retro-galen.www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/74378
    hehe jag gillade hallen iaf i den andra :P
    tror det är lättare att sälja om man visar med möbler, lättare att greppa då.. hur stort det är o så..
    men jag får å andra sidan lite amerkansk lyx-känsla om det är omöblerat.. :P är ju "alltid" det i filmer om de tittar på ny lgh.
  • maltazar
    Ugglans mor skrev 2007-12-15 20:42:42 följande:
    Men det där fungerar inte i mitt vardagsrum eftersom jag har 4 fönster som är lika stora som dina + en balkongdörr. Så jag vill gärna ha nån gardinlängd där i mitten oxå.Peda:Vart har du fått din stång från då?
    går det inte skarva 2 långa över hela då? med en smal kappa på mitten, så syns inte skarven
  • maltazar

jag förstår då inte vitsen med mäklare... jag har då alltid sålt och köpt mina lägenheter privat.. blir ju bara en massa extra kostnader.
    tror absolut itne att man tjänar på det i längden heller, speciellt iom att mäklaren ska ha pengar också.

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~