~*~*~ Skellefteå!~*~*~
hally: jo öppet har dom, men vet inte vilken tid...
skulle det krisa sig kan ni få låna en slinga av oss, har två st :P (bara en i granen dock)
God Jul!
hally: jo öppet har dom, men vet inte vilken tid...
skulle det krisa sig kan ni få låna en slinga av oss, har två st :P (bara en i granen dock)
God Jul!
Tindra är lös i magen än :/ Började iförrgår och då har hon druckit massa avslagen cola, yoghurt osv igår. Var hård imorse och nu är hon lös igen :(
bendito: ja där hade dom rätt bra också tycker jag.. mkt biliga basplagg o så.. men vi ides inte stå i kö :P
Nu ska man snart vara manligt huslig här, sätta upp 3 Lackhyllor... blir första gången med slagborr för mig... :P
Jag behöver hjälp....
Ska sätta upp Lack-hyllor imorn (Ikea), ovanför tv'n har jag tänkt.. För att ha filmer på. Men hur ska man arrangera dem?
Är 3 st som ska upp, men hur? Som en trapp? Med översa och nedersta rakt under varann och mitten åt sidan? Som en pyramid med två nere en uppe? Annat förslag?v
okej, tack :) du har nog rätt Anna, att det kan bli klurigt att få dem symmetriska..
Peda: tavlor blir det nog inga, gillar inte sånt ovanför tv'n :P
Gott Nytt År!
hm, jag tror att det var dehär: www.mittabc.se/ som Annamus köpte till Mattis.
Nån annan som läst dem? Vad tycker ni?
Lotta: va roligt :) inte länge alls kvar ju! hoppas allt går bra!
Lotta: hehe ja det förstår jag :)
själv längtar jag som en tok tills Tindra kan skriva sitt namn ordentligt så jag kan tatuera in det.