skrutteluttan74 skrev 2007-12-13 00:07:45 följande:
Det med a-torp...ja där har det gått rykten för X antal år sedan.Sen var det Morö Backe som vart hårt utsatt.Sen blev det Skellefteå hamn så fick skit rykte.Sen sjungande dalen och nu är det A-torp igen...Jag tycker det verkar som att "ryktena" stannar kvar lite,och "ploppar" upp då det kommer nya generationer ,då börjar dom om så att säga...dom fortsätter "hänga" på saker som hänt.JAg har bott lite varstans i Stan,både innan jag bodde i A-jaur och efter ,alltså både innan jag fick barn och inte.Innan vi flyttade hit till huset,bodde vi på Bladgatan,helt suveränt ställe att bo på tyckte jag.Men innan de,så var det på Hemmans g. ,dock hände de mer saker där,mer inbrott i bilar,mer polisbilar som snurrade osv,osv...
ja, jag tycker det blivit bättre, mindre rykten, bara sen jag flytta hit. Först var det många som var antingen Sjungande eller Atorp, och att bo på den andra delen gick ju bara inte. "Bara knarkare på Atorp" sa den ena och den andra tvärtom. Fast flera på vardera sida då... Men inte nu, tom flera som flyttat till de fruktade knarkarområdena ;P