Inlägg från: maltazar |Visa alla inlägg
  • maltazar

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

jobbigt att va sjuk.. men du får se det från den ljusa sidan, tur ni fick det nu och inte om nån vecka när ni ska fara :)
    finns det inget du kan ta för magen då, pga de där tabletterna? vet att både mamma och morfar fått nåt för magen, just pga att annan medicin har gett biverkningar som kan ställa till det där..

Felicia6 skrev 2007-11-21 21:07:19 följande:
    har bara ätit den i 3dagar nu.. Läkaren ringde hit idag och frågade hur det gick o sa då att det kan ta 1-2veckor innan illamåendet försvinner så jag får härda ut och hoppas det går över innan thailand
  • maltazar

Imorn blir det helg! :D Så jäkla skönt!
    Skola i 2,5h, sen ska jag på stan en sväng och lappa bilar med flyers :P sen hem till mamma och bara ta det lugnt!
    Vad ska alla göra i helgen då?
    Jag hade tänkt mig till Umeå och shoppa lite julklappar.. hoppas bara att min kära mor vill vara barnvakt :)

• maltazar

Lotta: okej.. men har det inte gått över innan ni ska fara må du ju få något...
    men.. varför skulle du inte få fara?

• maltazar

Wilmersmamma: är väl svårt i den åldern att veta om det ens är magsjuka öht... händer ju att de blir lös i magen/kräks av något de ätit också.
    vinterkräksjukan brukar väl hålla i sig längre och vara mer intensiv än "vanlig magsjuka", har jag för mig iaf...

Anna: haha nä va söt :P

• maltazar

ja jag håller då också med.. :) fast jag äter helst på jobbet.. :P
    men nu må det väl komma nåt bättre alternativ där, i deras lokaler alltså..

• maltazar

Jag räknar aldrig antalet julklappar jag köper. Till Tindra räknar jag inte så mycket på summan heller... Utan jag köper något av det hon vill ha/behöver och så blir det så många julklappar det blir.
    Nu har hon hittills 3 inslagna från mig, kommer nog bli fler. Brukar oftast sluta på ca 2000:- totalt. Känns som en lagom summa, det är ungefär vad mamma och jörgen köper till oss också, sen vi var barn.

Peda: jag har börjat :) är klar med 3 st och halvklar med Tindra..

• maltazar

Peda: jodå, jag läste in bok :)

jo det är ju sant, lätt att det rusar iväg.. som igår rätt vad det var hade jag satt sprätt på alla 5000:- jag hade med mig på stan.. :P Fast det va ju inte bara klappar till Tindra då!
    Sen tror jag, om jag minns rätt, att jag och Thony pratat ihop lite om "gränsen" så det blir ungefär lika. Nu spelar det väl inte såå stor roll, men lite dumt kan det ju bli om den ena köper för nåra tusen och den andra bara nån hundring.

pissypopi: Hur gick det med bilen? Jag fattar inte heller hur man kan få för sig något sånt...

• maltazar
    Ugglans mor skrev 2007-11-25 21:41:30 följande:
    yepp...här: www.norran.se/artikel.php&avdelnin...
    då kommer följdfrågan... varför Du? lät ju som de va nazister.. de måste vart lite vilsna då va?
  • maltazar
    Ugglans mor skrev 2007-11-25 21:48:00 följande:
    malle:nu förstår jag inte följd frågan?
    Ja, jag tänkte att det borde väl snarare ligga i deras intresse att göra det med en bil någon mörkhyad/jude/etc äger. Inte för att det gör det mindre fel men ja, du fattar?
  • maltazar

gahh, så jävla klantig jag är!
    har lämnat min mobilladdare hos mamma... :(
    satt där och packade ihop, såg laddaren och glömde den sekunden efter...
    har dessutom slut ström i den redan och mobilen är min klocka...
    tur dock att det enda vi ska upp till imorn är dagis, har hemstudier :)

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~