~*~*~ Skellefteå!~*~*~
haha det var nog eran jag sett tror jag... hittade den nu, och där stod det "Nina&Johnny" :P
dock ligger det flera andra lgh på nyckel ute också... verkar inte vara tvärlätt att sälja..
haha det var nog eran jag sett tror jag... hittade den nu, och där stod det "Nina&Johnny" :P
dock ligger det flera andra lgh på nyckel ute också... verkar inte vara tvärlätt att sälja..
bubbelumman: på Tindras födelsedag :)
Lejko: jag är på! men det har jag nog sagt förr.. :)
i veckan har jag en hel del göra med skolan..
men veckan efter det kan jag alla dagar utom månag.
Sarah: vet inte om det va rätt jag kikade på? Högst upp till vänster i standard? Den var ju jättefin iaf! :)
Nån som har någon idé om pysseldag? Jag kan nog alla dagar utom onsdag denna vecka, var visst inte så mkt göra med skolan :D
nu kan man lägga sig med gott samvete.. har fått upp julgardin, ljusslinga, julstjärna och elljusstake i Tindras rum :)
anmäler mig preliminärt.. beror lite på tiden också, för min del kan vi gärna börja 17 så man hinner göra lite innan det är dags att fara hem och lägga Tindra.
Pysselkväll onsdag 12/12 hemma hos Lejko.
Ta med eget fika så bjuder jag på dryck. Hör av er om ni vill veta var jag bor/behöver vägbeskrivning.
Lejko
maltazar
pissypopi: grattis! :) så nu är det bara att packa ihop och flytta alla möbler också?
Det där timmerhuset, jag undrar om inte det är Tindras farmor och farfars kompisars... De hade iaf nå himla fint, nybyggt hus i stackgrönnan... och det kan väl inte finnas så många sånna..
Är det de så var det inte länge sen alls det vart gjort.