• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • Peda

Vi bodde på 227an MEN HURV! Hur visade sej detta spöke?

maritmedm skrev 2008-01-18 09:52:04 följande:
    Ja det var på frögatan 349. Det var hemskt, var ett barn på kanske 5 år ungefär. Huvva!!
  • Peda

Är det bara för mej FL är sällsynt segt sen de gjorde om sidan ?? *suck* Ursäkta för tippel inlägg av samma..

• maritmedm
    Peda skrev 2008-01-18 09:55:19 följande:
    Vi bodde på 227an MEN HURV! Hur visade sej detta spöke?
    Det började med att jag vaknade en natt av att det stod någon brevid min säng (trodde det var Mirjam) och då jag vände mig dit så tassade barnfötter snabbt ut från rummet. I tron om att det var min dotter sa jag hennes namn och gick till hennes rum för att kolla. Där låg hon och sov och hade inte varit upp (hade hennes dörr på glänt och en matta som stopp, detta var orört). Sen började det öppnas dörrar utan vidare, å ibland då jag satt vi datorn eller i soffan så kom en isande känsla, en sån som skär genom märgen. Detta upplevde även en kompis till mig så var inte bara draget.
  • lilun

hade nästan glömt bort den här tråden...skäms på mig...kanske en ide att lägga till den på favoriter??!!!

Nåja här så är det fullt upp, har börjat rensa upp här hemma så att vi slipper dra med oss allt möjligt skräp som vi ändå inte vill ha kvar då vi flyttar, men nog är det skrämmande hur mycket man kan samla på sig.

Näe nu är det dags för en uppfriskande promenad, har börjat promenera varje dag och vilken skillnad det är, jag är mycket mer piggare nu än tidigare.

• maritmedm
    lilun skrev 2008-01-18 10:10:32 följande:
    hade nästan glömt bort den här tråden...skäms på mig...kanske en ide att lägga till den på favoriter??!!!Nåja här så är det fullt upp, har börjat rensa upp här hemma så att vi slipper dra med oss allt möjligt skräp som vi ändå inte vill ha kvar då vi flyttar, men nog är det skrämmande hur mycket man kan samla på sig. Näe nu är det dags för en uppfriskande promenad, har börjat promenera varje dag och vilken skillnad det är, jag är mycket mer piggare nu än tidigare.
    Skönt för dig! Är så jobbigt att vara trött.
    Vart ska ni flytta?
  • lilun

vi ska flytta till bladgatan, bor på mo i rana nu så det blir inte så långt vi flyttar, men det ska ju ändå rensas och packas ner...

• maritmedm
    lilun skrev 2008-01-18 10:20:22 följande:
    vi ska flytta till bladgatan, bor på mo i rana nu så det blir inte så långt vi flyttar, men det ska ju ändå rensas och packas ner...
    Men visst har jag pratat med dig förut... känns bekant den där flytten.
  • Peda

Så roligt o flytta! Flyttar ni till större ?

lilun skrev 2008-01-18 10:10:32 följande:
    hade nästan glömt bort den här tråden...skäms på mig...kanske en ide att lägga till den på favoriter??!!!Nåja här så är det fullt upp, har börjat rensa upp här hemma så att vi slipper dra med oss allt möjligt skräp som vi ändå inte vill ha kvar då vi flyttar, men nog är det skrämmande hur mycket man kan samla på sig. Näe nu är det dags för en uppfriskande promenad, har börjat promenera varje dag och vilken skillnad det är, jag är mycket mer piggare nu än tidigare.
  • hally
    maritmedm skrev 2008-01-18 09:50:54 följande:
    Jaha, ni ska dra er till ersmark. Är det de röda husen ovanför skolan?Vi har en 4:a, gavel med riktigt stor gård!!! Vi satsar på ljusa färger för att få övervåningen större. Sen är vi ju bara två som bor där varannan vecka så känns ganska stort iaf.
    Nja det är på andra sidan vägen från de röda, tegelhus är det, vi ska på i en 2:a på 2:a vån, ensamma i trappuppgången blir vi =) Bor en i trappuppg. bredvid. Lär inte vara svårt att få tvättid iallafall
    Låter som ni hittat ett fint läge och lgh att bo i Det jag tycker är bra med den vi bor i är att nedervåningen är större så det finns ett stort sovrum (vårt lekrum) nere också. Men nu måste jag lämna den fina lgh

Vi bodde på Bladgatan innan i ett vinkelhus och det var så prefekt när Nadja var liten, man kunde ha dörren öppen på sommaren och hon kunde springa/tulta som hon ville. Hade staket och grindar. Åsså garagelängor på sidorna istället för andras husväggar så det kändes inte så instängt fastän det var totalt insynsskyddat.
    Jag gillar södra A-torp!
  • Smultronet12

Hej på er!
    Är det nån som brukar träna på Friskis & Svettis och har varit på deras Kombipass som är 1½h på Campus??
    I så fall funderar jag på hur passet är, jobbigt, vad ingår osv...

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~