• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • Peda

*ryyser*

maritmedm skrev 2008-01-18 10:01:20 följande:
    Det började med att jag vaknade en natt av att det stod någon brevid min säng (trodde det var Mirjam) och då jag vände mig dit så tassade barnfötter snabbt ut från rummet. I tron om att det var min dotter sa jag hennes namn och gick till hennes rum för att kolla. Där låg hon och sov och hade inte varit upp (hade hennes dörr på glänt och en matta som stopp, detta var orört). Sen började det öppnas dörrar utan vidare, å ibland då jag satt vi datorn eller i soffan så kom en isande känsla, en sån som skär genom märgen. Detta upplevde även en kompis till mig så var inte bara draget.
  • Zeen

Smultronet12: Träningen blir ALLTID vad man gör den till. Att påstå att kombipasset inte är jobbigt .., ja då är man ruggigt vältränad eller så ljuger man. JAG tränar rätt mycket (Friskis&Svettis så klart!) och jag tycker då att medelgympan kan vara rätt tuff. Det beror på vem som leder passet.
    Kombipasset är 1,5 timme, hälften skivstång och hälften spinning. Kör man skivstången med bara stången (utan vikter) så är det ju typ inte det minsta jobbigt.. Frågan är väl hur mycket träning det blir. Spinningen är spinning. Rätt krävande om man kör på ordentligt. Tränar du i vanliga fall?

• Mammasknodd

Jag hejar på vattengympa!! Tränar hela kroppen, man kan ta i så hårt man vill och orkar och man blir inte så värst lämmen efteråt + att bastningen efter mjukar upp alla muskler...
    Funkar bra om man vill att musklerna ska bli segstarka och slita så lite som möjligt på lederna...   (Bara som ett tips)

~My mind not only wonders, somtimes it leaves completely~
  • Peda

ja Madigan, man brukar bli det då man tränar. (röd i ansiktet och flåsig) Det är ju det som ÄR träning!!

• Felicia6
    Peda skrev 2008-01-18 22:27:19 följande:
    ja Madigan, man brukar bli det då man tränar. (röd i ansiktet och flåsig) Det är ju det som ÄR träning!!
    fast bara till en gräns Jag förstod det som att det var FÖR mkt av den varan så det bara var jobbigt
  • Felicia6

Peda, förresten. Skriv te mig på msn? Ända sen jag addade din nya har det varit knas med dig ju

• Peda

Jo.. men som zeen skrev.. så behöver man ju inte ta ut sej mer än man känner man orkar med. =)

Felicia6 skrev 2008-01-18 22:34:09 följande:
    fast bara till en gräns Jag förstod det som att det var FÖR mkt av den varan så det bara var jobbigt
    Har inte kvar din mail adress.. har ny.. idazophie@hotmail.com.. testa på den.
  • Felicia6

Peda, jag har redan provat adda dig på den, men det har inte gått?

Jag skriver privat till dig min adress kan du prova?

• Annamus

Förresten kan jag göra en ny drive. Ni som vill får gärna adda mig på [email protected] så har ni min messenger där. Skriv för fasen vem ni är i ett mess annars klickarjag kanske bort er i tron att det är nån skummis. ;)

• Smultronet12

Zeen: Jo jag tränar i vanliga fall, kör mkt spinning på Friskis och så går jag på Core, men känner att jag saknar träning till överdelen. Älskar att spinna, det är liksom "min" grej så därför tänkte jag att kanske ett Combipass skulle passa, då man kör både uppe och nere, men jag blev rätt tveksam då att jag såg att passet var 1½h, pallar jag det? Därför funderade jag på HUR pass ansträngade det är. Ja, att man gör träningen individuellt vet jag, men då jag knappt har några muskler på överkroppen, känns det som så är jag lite tveksam, vill itne behöva bryta träningen..

Mammasknodd: Håller med om vattengympa, men efter att Edda stängde har jag aldrig möjlighet att fara på något sådant pass. Men sen när Edda öpnnar, snart hoppas jag.. Förresten nån som vet när dom har tänkt öppna igen?

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~