• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • maritmedm

Peda - Vi bodde på frögatan då det spökade om det var det du undrade.

• hally
    maritmedm skrev 2008-01-18 09:04:47 följande:
    Vi bor på gamla, var och tittade på en på nya men tycker de är mysigare på gamla + att de e lite billigare. Sen så var den vi bor i nu mkt fräschare oxå
    OK Det är nog hemskt olika på vilken man får tag på för tillfället
    Bor ni en femma då eller?
    Var själv och tittade på en 4:a på gamla men den kändes jättetrång på övre plan tycker jag. Kan ju ha spelat in att den var mörkt inredd och rätt gammal också. Det är ju så tyvärr, ibland kan man inte bortse från inredningen =/ Och läget på lgh förstås!
    Men femmorna där är ju stora.

Ja, hursomhelst flyttar vi ju om en vecka och ska bo 4 pers i en 2:a i Ersmark...hrm...längtar till i mars!
  • hally
    madigan skrev 2008-01-18 09:05:16 följande:
    ingen som vill svara på min fråga?
    Jag har ingen aning tyvärr, men jag skulle nog passa mej för att komma med krav när jag väl fått ett jobb. Det är ju bara jag det, har aldrig fått fast jobb.
  • Peda

Grattis i massor felle!!

Felicia6 skrev 2008-01-17 22:22:12 följande:
    Wiiiie, idag har jag varit i Gällivare hela dagen och fått okej från både kirurg och narkosläkaren Jag fick ta alla nödvändiga prover, blodprover, blodtryck, ekg osv osv osv och allt visade bara finfint.Nu inväntar jag bara operationsdatum. SENAST om tre månader är jag opererad.. WIIIHOOOOO
  • Peda

Tänkte vart det spökade!!*ryyser*

maritmedm skrev 2008-01-18 07:52:52 följande:
    Tänkte du då vi bodd i stan eller på a-torp?
  • maritmedm
    hally skrev 2008-01-18 09:11:26 följande:
    OK Det är nog hemskt olika på vilken man får tag på för tillfället Bor ni en femma då eller?Var själv och tittade på en 4:a på gamla men den kändes jättetrång på övre plan tycker jag. Kan ju ha spelat in att den var mörkt inredd och rätt gammal också. Det är ju så tyvärr, ibland kan man inte bortse från inredningen =/ Och läget på lgh förstås!Men femmorna där är ju stora.Ja, hursomhelst flyttar vi ju om en vecka och ska bo 4 pers i en 2:a i Ersmark...hrm...längtar till i mars!
    Jaha, ni ska dra er till ersmark. Är det de röda husen ovanför skolan?
    Vi har en 4:a, gavel med riktigt stor gård!!! Vi satsar på ljusa färger för att få övervåningen större. Sen är vi ju bara två som bor där varannan vecka så känns ganska stort iaf.
  • maritmedm
    Peda skrev 2008-01-18 09:50:52 följande:
    Tänkte vart det spökade!!*ryyser*
    Ja det var på frögatan 349. Det var hemskt, var ett barn på kanske 5 år ungefär. Huvva!!
  • Peda

Ahh... oj..ja där har vi då bott.. men hade inte nåt soöke hos oss som tur är ! =)

maritmedm skrev 2008-01-18 09:06:43 följande:
    Peda - Vi bodde på frögatan då det spökade om det var det du undrade.
  • Peda

Vi bodde på 227an MEN HURV! Hur visade sej detta spöke?

maritmedm skrev 2008-01-18 09:52:04 följande:
    Ja det var på frögatan 349. Det var hemskt, var ett barn på kanske 5 år ungefär. Huvva!!
  • Peda

Vi bodde på 227an MEN HURV! Hur visade sej detta spöke?

maritmedm skrev 2008-01-18 09:52:04 följande:
Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~