• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • maritmedm
    lilun skrev 2008-01-18 12:14:18 följande:
    maritmedm: jo, jag tror att vi har pratas vid tidigare, men det var ju som sagt ett tag sen...
    Hur går det med flytten? När får ni tillgång till lägenheten?
  • Lofia

Oj vilka flitiga skrivare ni är!

Felicia: Vad är det du ska operera?

Nu ska jag ut i solen, hur är vädret i skellefteå?

• hally
    Lofia skrev 2008-01-18 12:32:44 följande:
    Oj vilka flitiga skrivare ni är!Felicia: Vad är det du ska operera?Nu ska jag ut i solen, hur är vädret i skellefteå?
    Solen??? Ja just ja, solen, det var den som gjorde att var varmt och ljust i somras va?
    Här är det grått och trist, fast idag är det lite vitt på marken som lyser upp, men vanligtvis denna vinter är det mest svart här ute.
  • Felicia6

Lofia, jag ska göra en magsäcksoperation så jag får hjälp att ändra mina matvanor och gå ner i vikt

tack för alla gratulationer

• hally
    maritmedm skrev 2008-01-18 12:03:16 följande:
    Det var riktigt bra för å vara privat, de går inte för nå mer om mäklare säljer och då tillkommer ju även mäklarens procent.Så bra jobbat =)Vad har ni köpt för hus i ersmark då?
    Jo det var bra, i annonsen hade vi skrivit 150, tänkte lägga oss något lägre än mäklaren då vi trodde att folk inte vill köpa utan mäklare längre. Men denna köpare hade bråttom och VILLE HA, tur för oss
    Nej huset vi köpt ligger i Kåge, men där finns inga lediga lgh, så för att hamna någorlunda rätt och få tjejen i rätt skola med samma så fick det blir Ersmark som mellanlandning. Det är ett litet lagom tegelhus (gillar eg inte tegel utseendemässigt men det är bra och mycket lättskött, räcker med att måla garaget och fönstrena) med bergvärme och bubbelbad Mycket billig driftskostnad och trevligt högt läge, ändå nära centrum.
  • lilun

maritmedm: vi har inte börjat packa ännu utan bara börjat sortera och slänga saker. Vi får tillgång till lägenheten den 15 februari men vi kommer inte att flytta in direkt eftersom vi ska fixa lite saker först.

• Lofia

Felicia: Jaha, när ska du får opereras? Är det svårt att få det beviljat? Lycka till och grattis!

• madigan
    Smultronet12 skrev 2008-01-18 10:57:22 följande:
    Hej på er!Är det nån som brukar träna på Friskis & Svettis och har varit på deras Kombipass som är 1½h på Campus??I så fall funderar jag på hur passet är, jobbigt, vad ingår osv...
    Jag vet nåra på mitt jobb som brukar gå på de där. En kvinna tyckte inte de var så jobbigt, hennes dotter däremot som är kring 23 år tyckte at det var jobbigt..hon hade tydligen flåsat massor och var alldeles röd i ansiktet. De var bara vad dom sa...
  • Felicia6
    Lofia skrev 2008-01-18 16:09:45 följande:
    Felicia: Jaha, när ska du får opereras? Är det svårt att få det beviljat? Lycka till och grattis!
    Inom tre månader nu då jag har blivit godkänd så det känns bra
    Det är väl inte såå svårt, men man måste ha ett BMI på minst 40 och sen måste man ha provat på olika saker innan för att gå ner i vikt. "helst" haft det ett längre tag och verkligen kämpat mot den.

Sen är det dock lååång väntetid, jag har väntat nästan ett år på att få komma o bli bedömd av en kirurg
  • Smultronet12

Madigan: Tack för at du svarade! Funderar så på om jag ska våga mig på att gå på det där passet, eller om det kanske är lite för tungt än...

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~