• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • Smultronet12

Förresten, GRATTIS Felicia!
    Hur känns det, skönt, nervös?!
    Då kommer nog min mor och du göra operationen nästan samtidigt, fast på olika sjukhus då förståss! Glad för hennes skull, hon lever upp så mkt mer nu sen hon fick reda på att hon ska få opereras...

• madigan
    Peda skrev 2008-01-18 22:27:19 följande:
    ja Madigan, man brukar bli det då man tränar. (röd i ansiktet och flåsig) Det är ju det som ÄR träning!!
    jaa men hon tyckte de var jobbigt......L... :(
  • Zeen

Smultronet12: Tror faktiskt du pallar det om du brukar träna i vanliga fall. Du behöver ju inte ta en massa vikter på skivstången första gången du kör, för att känna efter. Träningsvärk i armar, axlar och ben brukar iaf jag ofta få efter skivstången.. (kör med 10 kg) Låter som att kombipasset vore något för dig!! Prova!

• Felicia6
    Smultronet12 skrev 2008-01-19 08:49:55 följande:
    Förresten, GRATTIS Felicia!Hur känns det, skönt, nervös?!Då kommer nog min mor och du göra operationen nästan samtidigt, fast på olika sjukhus då förståss! Glad för hennes skull, hon lever upp så mkt mer nu sen hon fick reda på att hon ska få opereras...
    Tack Ja jag är toknervös men jag vill det jättejättegärna så det känns ändå jättebra
  • maddeofreddes

Tjoho alla skellefte bor !! och övriga med ! jag vill bara skryta.. min kära mor finns på youtube !

Kolla in !!

• Mammasknodd

Det är hon som rider alltså?.... Varför har de lagt in den filmen på Youtube? *Nyfiken*

~My mind not only wonders, somtimes it leaves completely~
  • maltazar

..och sitter ner i trav? inte så snällt mot hästen..

• Sajja

Men du madde, hon där känner ju jag, å hästen med :) Men hon blir bara vitare och vitare.. :) Inte din mamma alltså.. *skratt*

• sunnanå

Hej alla skelleftebor!

Hur äre i stan?

Edda har ju stängt,nån som vet vad som kommer att ändras där.
    Kanske avgifter som här i Umeå från barn över 1 år,jag tycker det är helkasst. borde ju vara gratis några år uppåt i åldern alltså.

förresten här har nu leos lekland kommit till stan,alla verkar fara dit och verkar vara såå poppis.

Själv har vi inte besökt stället än men det lär bli snart.
    Om man kollar hemsidan så står allt om ni vill kika in där.

Ha de gott

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~