• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • maltazar

hm.. Är det för tidigt att lämna inbjudan till kalas nästan 3 veckor innan? :)

• Sajja

var in i stan i veckan och trodde då ja skulle bli gråhårig, höll på bli tokig.. Efter nån timma vart man ju hungrig, men var går man inne i stan om man vill äta å har en barnvagn.. Antingen kan du inte ha vagnen i närheten eller så får du köra slalom mellan bord och stolar.. *suck*
    Nästa gång tror ja ja tar med en filt och en korg me fick å sätter mig i parken *skratt*

• Zeen

Malle: Jag har skickat så inbjudningarna kommer fram imorgon och min flicka fyller den 9 feb.. Så nej, det ger ju människor möjlighet att planera.

• maltazar

Sajja: uppe på Kitchen har de ju gott om plats! Finns bord längst in där med stora utrymmen för vagnar runtikring :)

Zeen: okej, är då vi tänkt ha kalas också :) då lämnar jag dem imorn.

• Sajja

maltazar:
    Jo slutade me att vi gick dit, men var typ vid lunchtid så ja fick köra lite slalom men de gick ju ialla fall.

• maltazar

Sajja: okej :) men är det inte tokmkt folk där så går det nog bra. Annars går det ta bakvägen in, raka spåret in mot barndelen, förbi toaletterna :)

• Sajja

ja men va smart, hade aldrig tänkt tanken att man kan gå den vägen in *skratt*

• Sarah81

ja då var man fru

A life lived in fear is a life half lived
  • Annamus

stort grattis sarah! jag har sett lite bilder från peda... så underbart vacker du är!!!

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~