• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • Peda

zeen: Risken finns nog att det är lite av bägge*skrattar*

• Felicia6

Jösses amelia :D

Jag pratade med dagvården uppe i Gällivare och dom sa att troligtvis blir jag opad i andra halvan av februari.. Shit, det är ju snart

• Peda

Åter igen, Massor med grattis till dej och mannen Sarah!

• Peda

oj.. Så roligt! Ja det är ju.. jätte snart!!!

Felicia6 skrev 2008-01-21 13:45:11 följande:
    Jösses amelia :DJag pratade med dagvården uppe i Gällivare och dom sa att troligtvis blir jag opad i andra halvan av februari.. Shit, det är ju snart
  • Annamus

Felicia: Jag firar två år den 1:a februari, och du börjar åxå ditt nya år i februari. En bra månad! *ler* Varför opereras du i Gällivare förresten? Jag visste inte ens att domg jorde GBP i Gällivare. Jag opades i Sunderbyn, men har ju hört alla tjejjerna här i Skellefteå har gjort sin operation i Lycksele... Lycka till i alla fall bruden, jag ska hålla alla fötter och tår för dig! Har du fått gå på någon nutrilettkur eller nåt innan eller har dom slutat med det?

• Felicia6
    Peda skrev 2008-01-21 13:48:38 följande:
    oj.. Så roligt! Ja det är ju.. jätte snart!!!
    hihi ja det är helt otroligt snart ju

AnnaMus, Egentligen är det lycksele, men jag åberopade vårdgarantin eftersom jag väntat så länge och bad dom skicka remissen till gällivare för där har dom typ ingen kö
    (det var en tjej som ringde runt halva sverige o frågade om allas kötider)
    Så remissen skickades dit i december, och jag fick komma på besök direkt i januari och så op slutet på februari troligtvis. Känns jätteskönt Jag visste inte heller att dom gjorde i Gällivare öht
    Jepp, flytande i två veckor innan blir det.. blää, men man vet ju anledningen så då borde det gå lättare
  • maritmedm
    hally skrev 2008-01-18 13:28:57 följande:
    Jo det var bra, i annonsen hade vi skrivit 150, tänkte lägga oss något lägre än mäklaren då vi trodde att folk inte vill köpa utan mäklare längre. Men denna köpare hade bråttom och VILLE HA, tur för oss Nej huset vi köpt ligger i Kåge, men där finns inga lediga lgh, så för att hamna någorlunda rätt och få tjejen i rätt skola med samma så fick det blir Ersmark som mellanlandning. Det är ett litet lagom tegelhus (gillar eg inte tegel utseendemässigt men det är bra och mycket lättskött, räcker med att måla garaget och fönstrena) med bergvärme och bubbelbad Mycket billig driftskostnad och trevligt högt läge, ändå nära centrum.
    Låter inte dumt du... o bubbel och allt.... AVIS
Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~