• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • hally

Felicia6: Va skönt att slippa vänta så länge! Klart du är nervös, men det kommer säkert gå jättebra!

maritmedm: Ja, fast vi ska nog fixa i källaren och ta ner badet dit, för det ser verkligen oproportionerligt ut där det står nu

Vad gör ni alla idag?
    Jag...ska nog inte ens ge mej in på att förklara min dag
    Hoppas ni ska göra nåt trevligt idag!

• turia

nu har vi slutat med både tutte o blöja på natten här. han kom på det alldeles själv (han e 3)
    Fast igår kväll när jag skulle kika till hoom så har han hittat en tutte o låg o sussa så gott med den haha
    Har varit utan blöja 2 nätter o tutte 10 dagar,, jaja förutom gårdagens återfall hehe.
    dukkti kille

• maritmedm
    turia skrev 2008-01-22 11:36:16 följande:
    nu har vi slutat med både tutte o blöja på natten här. han kom på det alldeles själv (han e 3)Fast igår kväll när jag skulle kika till hoom så har han hittat en tutte o låg o sussa så gott med den haha Har varit utan blöja 2 nätter o tutte 10 dagar,, jaja förutom gårdagens återfall hehe.dukkti kille
    Det är skönt då de kommer på att de ska sluta själv... går som så mkt bättre då
  • maritmedm
    Ugglans mor skrev 2008-01-22 12:29:50 följande:
    Oj, vad det är tyst här. Blev alla utmattade av hästdiskussionen
    Jag tror det
  • hally

Vet att frågan har vart upp ett par ggr tidigare, men här kommer den igen iallafall:

Var hittar man snygga vaxdukar?

Var in nånstans rätt nyligen och vet att jag tänkte att "här har dom ju jättefina och många vaxdukar att välja mellan", men tror ni jag kommer ihåg var när jag behöver duken??!

• maritmedm
    hally skrev 2008-01-22 12:57:40 följande:
    Vet att frågan har vart upp ett par ggr tidigare, men här kommer den igen iallafall:Var hittar man snygga vaxdukar?Var in nånstans rätt nyligen och vet att jag tänkte att "här har dom ju jättefina och många vaxdukar att välja mellan", men tror ni jag kommer ihåg var när jag behöver duken??!
    Både åhléns och olsson tyger har fina. Tror även de har på hemtrevnad och hemtex.
  • Mammasknodd

Grattis Sarah!!! Du var så vacker i din underbart fina klänning!!!

Och Grattis Felicia6!!! Börjar bli nervöst förstår jag Lycka till nu!

~My mind not only wonders, somtimes it leaves completely~
  • Peda

Nej.. jag har vart utmattad i ganska precis 9 månader nu:-d

HUR trivs ni i huset??

Ugglans mor skrev 2008-01-22 12:29:50 följande:
    Oj, vad det är tyst här. Blev alla utmattade av hästdiskussionen
Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~