• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • Peda

Köksinredning?? Är det inte hela lgh ni ska o se på? *ser borta ut*

maritmedm skrev 2008-01-24 08:36:07 följande:
    Jobb, sen så väntar en kväll med visning av köksinredning. Någon fler som ska gå på den som hålls på kvistg?Sen blir det beslutsångest!! Ska jag se antikrundan, kustbevakarna eller hockeyn? Tror det blir hockeyn... samtidigt skulle det dyraste föremålet i antikrundans historia vara med ikväll...
  • Peda

maritmedm: Jag skulle se antik rundan av de valen! =)

• maritmedm
    Peda skrev 2008-01-24 10:22:55 följande:
    Köksinredning?? Är det inte hela lgh ni ska o se på? *ser borta ut*
    Ne det kommer ett företag till kvarterslokalen och presenterar sina köksinredningar för de på kvist och bladgatan tror jag det var.
  • maritmedm
    Peda skrev 2008-01-24 10:23:52 följande:
    maritmedm: Jag skulle se antik rundan av de valen! =)
    Ja jag tror det blir den... fast samtidigt hockey är himmla skoj!! Men grejen de ska visa var visst värd hur mkt som helst!!!! Jag kan aldrig välja annars så hur ska jag kunna det nu???
  • lilun

maritmedm: vilken tid var visningen av köksinredningen?

Kanske jag skulle gå på den eftersom vi ska byta ut våran köksinredning dit vi ska flytta.

• hally

Tråden ligger under Medlemsgrupper-Allmänna-Orter/Områden, det kan man även se ovanför Felles huvud här längst upp på sidan

Idag - är jag rätt ensam på jobbet, springer mellan mitt och en kollegas kontor för att hålla koll på allt, har huvudvärk och halsont (ska försöka få operera bort de där svullna onda sakerna i halsen), är hungrig för att jag inte kan svälja maten - blir mest flytande, är kissnödig och fryser, känner mej fullspäckad med info som inte får trilla ur huvet.
    Men annars är det bra!
    Undrar om man kan ringa och felanmäla sej själv nånstans? Hit ringer folk och felanmäler sina bredband
    Imorrn ska vi flytta...HUR ska det gå???

• maritmedm
    lilun skrev 2008-01-24 11:12:00 följande:
    maritmedm: vilken tid var visningen av köksinredningen? Kanske jag skulle gå på den eftersom vi ska byta ut våran köksinredning dit vi ska flytta.
    Mellan 18.00-19.00, tror det var i kvartersgården på nya kvisten. Lät himmla bra, de gör allt! Och fixar in det nya köket på en dag, monterar och allt.
  • lilun

maritmedm: det låter ju onekligen bra, hoppas att priset är det rätta också!

Vi ska inte börja med köket direkt utan kanske ta det till sommaren men det skadar ju inte att börja kolla vad man vill ha och inte.

• maritmedm
    lilun skrev 2008-01-24 11:21:06 följande:
    maritmedm: det låter ju onekligen bra, hoppas att priset är det rätta också! Vi ska inte börja med köket direkt utan kanske ta det till sommaren men det skadar ju inte att börja kolla vad man vill ha och inte.
    Precis, och enligt de själva var de billigare än deras konkurenter (men det säger väl alla) så ska bli spännande se vad de har för prislapp.
  • lilun

maritmedm: jo precis, jag har då inte direkt nån aning om vad ett kök kostar som är i våran storlek. Jag vet att svärmors nya kök kostar där kring 70 000:- men då ha dom bytt allt, och vi ska "bara" byta luckor och sätta in nytt kakel så jag hoppas att prislappen blir något mindre

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~