• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • maritmedm

Det lär den ju bli. Tur att köken är hyffsat små Vi har funderat på att bara måla om luckorna, kollat upp hur vi ska gå till väga för att nå bästa resultat... men att göra det själv tar ju sån tid, skulle vara skönt att ha ngn annan som sköter det åt en.

• maltazar

hally och peda: ja den finns ju där.. tydligen. underligt att jag inte kunde hitta då, använde dessutom sökningen och sökte "ske" utan träffar.. :/
    men nu räcker det ju med att hitta Pedas sida då :P Sarah såg jag ocskå hade länk på sidan.

• maltazar

Åhh, jag vill också renovera.. Köket är jag iofs rätt nöjd med. Ska köpa ny kyl och frys bara, redan bokat och klart :D
    Men vardagsrummet vill jag göra något åt. Får nog måla nu när vi just bökat med att få upp några lackhyllor. Surt att tapetsera om då :P
    Någon som vet var man hittar billiga väggfärger? Har bara tänkt ha typ sandfärgat och så en chokladbrun fond.

• maltazar

Är alla på den där visningen ikväll? :P
    så lugnt här.. Själv ränner jag fram och tillbaka till tvättstugan i hopp om att någon ska avboka eller öppna någon maskin så jag kan tvätta klart. Idiotiskt bokningssystem har vi minsann :/

• Peda

Därför man har maskin hemma! hade vi när vi bodde på frö.

maltazar skrev 2008-01-24 20:19:12 följande:
    Är alla på den där visningen ikväll? :Pså lugnt här.. Själv ränner jag fram och tillbaka till tvättstugan i hopp om att någon ska avboka eller öppna någon maskin så jag kan tvätta klart. Idiotiskt bokningssystem har vi minsann :/
  • maltazar
    Peda skrev 2008-01-24 21:00:55 följande:
    Därför man har maskin hemma! hade vi när vi bodde på frö.
    Ja det har jag också :)
    Men hade mattor och soffa att tvätta nu och det ryms dåligt hemma.. och massor med annan tvätt, så jag ville få undan allt på en gång.
    Måste ju torka 3-4 dygn om jag skulle tvätta hemma...
  • maltazar

Nu hann jag få en tid att köra de sista. Totalt 8 maskiner ikväll alltså.. Lite knöligt att göra det hemma :P

• Ugglans mor

Jag är oxå här. Dock via telefonen. Själv så borde jag tvätta men jag orkar inte i dag. Jag försöker få min smått late make att spackla i sovrummet. Det går dock inte så bra.

• Lillhjärtat04
    Mammasknodd: Jag skickar ett privat mess med min adress

Peda: Det är kl 18.30
  • Ugglans mor
    maltazar skrev 2008-01-24 14:48:21 följande:
    [object String]
    Ursäkta men förstår jag dig rätt. Du har alltså tänkt måla med hyllorna kvar på väggen?
Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~