• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • Peda

I´ll be there så länge det finns gott fika,det vet du! *lol* Vilken tid?

Lillhjärtat04 skrev 2008-01-22 18:52:07 följande:
    Den 18/2 så har jag ett meandi party och tänkte höra om någon är intresserad av att komma???
  • Peda

Så fin bild på er! Själv hade jag MASSOR med jätte knasiga bilder Vet inte riktigt hur jag har fotat.
    Skickar dem hur som hellst till dej sen.Du får väl kasta de du inte vill ha.

Sarah81 skrev 2008-01-22 19:53:26 följande:
    Lillhjärtat jag kommer gärna Har lagt ut en bild nu från bröllopet för nyfikna
  • Felicia6

Jag har fått operationstid

åh, tuuusan va nervös jag är

Gbp-operation den 25e februari 2008
  • Peda

Näär?

Felicia6 skrev 2008-01-23 13:00:10 följande:
    Jag har fått operationstid åh, tuuusan va nervös jag är
  • maltazar
    Peda skrev 2008-01-23 15:39:26 följande:
    Näär?
    25:e feb, står i hennes signatur eller va de heter, underst :)
  • Peda

Jg blir tokig på att dom tar bort "mina favoriter" Sjukt lätt att hitta igen tråden! *not*

Gör ni alla idag?? Själv gör jag det gamla vanliga Ska uppdatera bildagboken tänkte jag.. bara kika om ni e nyfikna. *länk finns i min press*

• maritmedm
    Peda skrev 2008-01-24 08:32:51 följande:
    Jg blir tokig på att dom tar bort "mina favoriter" Sjukt lätt att hitta igen tråden! *not*Gör ni alla idag?? Själv gör jag det gamla vanliga Ska uppdatera bildagboken tänkte jag.. bara kika om ni e nyfikna. *länk finns i min press*
    Jobb, sen så väntar en kväll med visning av köksinredning. Någon fler som ska gå på den som hålls på kvistg?
    Sen blir det beslutsångest!! Ska jag se antikrundan, kustbevakarna eller hockeyn? Tror det blir hockeyn... samtidigt skulle det dyraste föremålet i antikrundans historia vara med ikväll...
  • maltazar
    Peda skrev 2008-01-24 08:32:51 följande:
    Jg blir tokig på att dom tar bort "mina favoriter" Sjukt lätt att hitta igen tråden! *not*Gör ni alla idag?? Själv gör jag det gamla vanliga Ska uppdatera bildagboken tänkte jag.. bara kika om ni e nyfikna. *länk finns i min press*
    Vars ligger den riktigt? Så man vet nästa gång.. Sist letade jag igenom Ort/Område med ljus och lykta och där fanns den minsann inte :/
  • Peda

Där jag hittade upp den sisst. ... nu har ja en länk i min press så ja slipper leta

maltazar skrev 2008-01-24 08:42:29 följande:
    Vars ligger den riktigt? Så man vet nästa gång.. Sist letade jag igenom Ort/Område med ljus och lykta och där fanns den minsann inte :/
Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~