• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • Peda

Damn! Nu blir jag så sugen på att inreda Emmas framtida rum .Har redan hittat gardinerna jag vill ha! Marimekkos rosa blommor!! De hade sånna på vårt BB rum Var det ett tecken måntro?

Vi fick en tjej! Vi fick en tjej!Vi fick fan i mej en tjej!! *glädjerus*

Vad gör ni andra idag då? Själv så har jag,hör och häpna,låtit Peter stackarn ta sovmorgon! Tänkte han kunde få sova till han känner sej utvilad! Känns lugnt med kidsen hära. Emma sover och Sander leker med sina bilar på golvet brevid.. brasan smattrat i kapp med tangentbordet.. kan det bli lugnare o skönare ??

• camilla23
    Svar på #1322
    hej..ja visst var dom riktigt snygga gardinerna där..dom satte upp dom när jag var på praktik på förlossningen..de blev en regäl skillnad..vart som mer levande i rummet:D
    Peda skrev 2008-02-03 09:11:28 följande:
    Damn! Nu blir jag så sugen på att inreda Emmas framtida rum .Har redan hittat gardinerna jag vill ha! Marimekkos rosa blommor!! De hade sånna på vårt BB rum Var det ett tecken måntro?Vi fick en tjej! Vi fick en tjej!Vi fick fan i mej en tjej!! *glädjerus*Vad gör ni andra idag då? Själv så har jag,hör och häpna,låtit Peter stackarn ta sovmorgon! Tänkte han kunde få sova till han känner sej utvilad! Känns lugnt med kidsen hära. Emma sover och Sander leker med sina bilar på golvet brevid.. brasan smattrat i kapp med tangentbordet.. kan det bli lugnare o skönare ??
  • lilun

idag så händer det inte så mycket här, Alexander har hållit mig vaken mellan 02-06 så jag är lite trött. Tror att det är tänderna som spökar och göra att han inte kan sova. Ska nog eventuellt börja med att packa ihop lite av de saker som vi inte behöver, känner mig smått stressad då jag har en vecka som är fullbokad med allt möjligt, men som sagt det är ju mitt eget fel. Vi får väl ta ett ryck nästa helg och packa som dårar.

• maltazar

Peda: jag tror jag lagt upp bilder i bdb nu...

• maltazar

och nu även ny bild på Tindra, nya frisyren, i galleriet här :)

• Felicia6

Tack alla

Peda, jag målade väggen och sen hade vi köpt en cars-affisch på maxi men den blev inge fin då den skulle dit, så jag klippte helt enkelt ut figurerna Sen hade jag sånt där "klisterpapper" och satte över figurerna så dom fäste på väggen

Gbp-operation den 26e februari 2008
  • Annamus

Peda: E bara söka på wallies och cars på tradera så hittar du. Just nu finns det uppdelade paket så man måste inte köpa hela kittet liksom...

• Ugglans mor

Annamus: det är helt lugnt. Men hör av dig först, du har ju mitt nummer..

Förövrigt så börjar jag jobba i morgon. Det känns väldigt konstigt. Fatta att jag är sjuksköterska. Jag slipper fråga nån innan jag går i väg. Jag står helt på mina egna ben... känns hur kul som helst, fast lite skrämmande oxå

• Lejko

Peda: Supergrattis till tjejen. Och Emma är ett superfint namn. Jag är så glad för din/er skull. Kram

• Peda

Tack! vart inte en Lovisa eller Olivia! hon ser bara inte ut sån.

Lejko skrev 2008-02-03 18:56:20 följande:
    Peda: Supergrattis till tjejen. Och Emma är ett superfint namn. Jag är så glad för din/er skull. Kram
    annamus:ahh.. thanks!!

lotta: smaart!

felle:jopps...såg. vart ju avsevärt mkt bättre.
Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~