• Felicia6

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Nu är vi inne på nummer 11 av Skellefteåtrådarna!

Välkommen alla nya och gamla till Skelleftetråden.
    Här samlas vi och pratar vidare om allt mellan himmel o jord.

Alla som bor i skeå, har bott i skeå, vill bo i skeå eller på nåt annat sätt gillar/ogillar skeå finns här inne och en del har barn, en del är gravida, en del försöker få barn och en del vill inte ens ha barn. Alla är välkomna!

Presentation av oss i Skeå-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Fyll gärna på med information om er så vi andra kan lära känna er

Många brukar åka till Knuten och undrar då oxå om öppettider osv.
    Dom hittar ni här:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php

Välkommen in och hoppas ni ska trivas
  • Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~
  • Annamus

Pissypopi: Det låter grejt, hör med honom. Peda skulle åxå kolla upp om deras extratv gick att få lös. HUVVA vilken dyr grej det är en tv... Vi köpte ju våran bara för ett och ett halvt år sedan åxå, då begagnad, och så tvärdör den bara... *muttrar* Vi får nog spara lite tills vi kan köpa en ny med garanti i alla fall så man kan lämna tillbaks den om den tvärdöd inom ett par år. ;)

• Mammasknodd

Felicia6: Wow, blev ju jättefint!!! (vet dock inte hur det såg ut innan) men snyggt blev det!

~My mind not only wonders, somtimes it leaves completely~
  • maltazar

Lotta: blev jättefint ju :) minns inte riktigt hur det var där innan, men såg roligare ut nu iaf :)

• maltazar

Jaha, nån gång ska det väl hända... Nu har Tindra klippt sitt hår. Satt och klippte i en trasig torkad ros och nån luddtuss, sen kommer hon in med blandningen till mig.. med HÅR i!
    Men nu lär det inte hända igen iaf. Vart så arg att hon inte vågade säga något, mer än ett "ja" att hon förstod.
    Sen fick hon sitta ner medans jag fixade till håret, så gott det gick... Och dammsugningen efter åkte hon på. Samt att hon inte har några saxar mer nu än de helt i plast som bara kan klippa papper.

• Annamus

Pissy: Perfekt! Då kan vi komma och hämta den när vi kommer och köper bilbarnstolen juh!

Maltazar: Jadu, Mattis har klippt sig åxå ett par gånger. Men inte säkert det e sista gången bara för du blir så arg. Det kan hända en hel del under åren. Min stora lillebror tex. rakade av ena ögonbrynet på min lilla lillebror... hahaha. Tokigt!

• maltazar
    Annamus skrev 2008-02-02 20:58:24 följande:
    Pissy: Perfekt! Då kan vi komma och hämta den när vi kommer och köper bilbarnstolen juh!Maltazar: Jadu, Mattis har klippt sig åxå ett par gånger. Men inte säkert det e sista gången bara för du blir så arg. Det kan hända en hel del under åren. Min stora lillebror tex. rakade av ena ögonbrynet på min lilla lillebror... hahaha. Tokigt!
    haha kan ju inte ha sett klokt ut :P går ju itne göra något åt heller...
    Nej, men jag tror inte hon gör om det ändå :) Är väldigt sällan hon gör nå bus och då är det oftast på den nivån, alltså mindre bus. Och saxar har hon haft länge ändå, så nog har hon haft tillfälle.
  • maltazar

Peda: imorn ska jag lägga upp bilder! gäller bara att komma ihåg..
    Vill ta de sista färdiga nu när soffan är där och sen när det är dagsljus :)

• Peda

tack hally och smultronet.

felle,vart jätte snyggt. Vill veta vart du fått tag i cars wallisarna? *sander skulle älska dem*

malle: Ja måste jag dö av nyfikenhet först eller? *hihi* Ska bli spännande att se. Var du nöjd då?
    Hur gick det med Tindras hår?

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~