• Peda

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

tiing-timing

• Peda

sarah: Super fin sjal!! Har du virkat ellt sickat den?? Asså du kommer bli vacker som en ängel!!

• Peda

Har ni fått den såld äntligen! Oj så roligt för er isf!!

Ugglans mor skrev 2007-12-03 16:34:02 följande:
    Ang. pyssel så måste jag få ändra mitt bud. Jag har nog inte nån möjlighet med pysselkvällar förrän efter jul. För vi börjar vår flyttning i morgon! Nu ska lägenheten tömmas.
  • Peda

Vore så trevligt att pyssla nån dag.. men jag e så knäckt typ jämt!! vågr inte lova bort mej på nåt då dagsformen varierar.

• Peda

Håller tummarna så hårt jag kan! Hoppas det gått bra!

Ugglans mor skrev 2007-12-03 22:58:31 följande:
    Det vågar jag inte svara på... fråga i morgon efter kl. 9 så vet jag
  • Peda

Angående huset för 13 mille så är det visst en delägare som låtit bygga det och ska sälja det.. antagligen har han inte ens bott där.

• Peda

Alltså.. hade jag 13 mille extra så skulle jag mkt väk kunna tänka mej att bo där! Det enda jag inte tycker e speciellt snyggt e det ljusa träet.. men det går ju att måla/betsa.. men pejjar man 13 mille så vill man ju inte börja med att "sabba" Tycker det är för trendig innredning dessutom ..det går som inte ihop med det timrade. Då är ett västerbottenshus betydligt charmigare.. OCH.. rätt mkt billigare.

• Peda

Hade jag råd med en 13 milles villa så skulle jag typ har råd med städerska!

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~