• Peda

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Ja man kan inte låta bli att fundera endå! Och i detta avsnittet var det hennes man/pojkvän som blivit mördad då dom var utomlands,fick ett hugg i bröstet och förbödde till döds i flickvännens armar.
    När hon kom hem så kände hon hela tiden av hans närvaro.. kände sej trygg som hon bara kunde göra med honom osv. och hade sett dörrar öppnas och sånt som man kan göra. Men det verkligt ruggiga va då hon packade upp sin nya mobiltelefon(som hon köpt efter hans död) och får ett meddelande från honom i röstbrevlådan!! Hur fejkar man det lixom? "-Hjälp,hjälp...hjälp" sa han.
    Sen kom då mediet och hon kunde berätta saker som inte ens flickvännen visste.. att han hade en liten pojke vid sej,som tydde sej till honom. (på andra sidan) Men flickvännen visste inte att han hade haft en son som dött några dygt efter han föddes för många år sen innan dom träffades.
    *hämtar andan*
    Det var så sorjligt och jag lipa floder!!!

maritmedm skrev 2008-01-17 13:27:42 följande:
    Jag såg inte det igår men jag måste säga, även om det verkar knäppt, att jag verkligen tror på andar eller vad man ska kalla det. Hade ett spöke i min förrförra lägenhet, trodde seriöst jag blivigt knäpp men det var jag inte Vill inte bo där igen kan jag då säga!
  • Peda

maritmedm: Vart var det ni bodde då? Lgh eller hus??

• Peda

Grattis i massor felle!!

Felicia6 skrev 2008-01-17 22:22:12 följande:
    Wiiiie, idag har jag varit i Gällivare hela dagen och fått okej från både kirurg och narkosläkaren Jag fick ta alla nödvändiga prover, blodprover, blodtryck, ekg osv osv osv och allt visade bara finfint.Nu inväntar jag bara operationsdatum. SENAST om tre månader är jag opererad.. WIIIHOOOOO
  • Peda

Tänkte vart det spökade!!*ryyser*

maritmedm skrev 2008-01-18 07:52:52 följande:
    Tänkte du då vi bodd i stan eller på a-torp?
  • Peda

Ahh... oj..ja där har vi då bott.. men hade inte nåt soöke hos oss som tur är ! =)

maritmedm skrev 2008-01-18 09:06:43 följande:
    Peda - Vi bodde på frögatan då det spökade om det var det du undrade.
  • Peda

Vi bodde på 227an MEN HURV! Hur visade sej detta spöke?

maritmedm skrev 2008-01-18 09:52:04 följande:
    Ja det var på frögatan 349. Det var hemskt, var ett barn på kanske 5 år ungefär. Huvva!!
  • Peda

Ja det var på frögatan 349. Det var hemskt, var ett barn på kanske 5 år ungefär. Huvva!!
  • Peda

• Peda

Är det bara för mej FL är sällsynt segt sen de gjorde om sidan ?? *suck* Ursäkta för tippel inlägg av samma..

• Peda

Så roligt o flytta! Flyttar ni till större ?

lilun skrev 2008-01-18 10:10:32 följande:
    hade nästan glömt bort den här tråden...skäms på mig...kanske en ide att lägga till den på favoriter??!!!Nåja här så är det fullt upp, har börjat rensa upp här hemma så att vi slipper dra med oss allt möjligt skräp som vi ändå inte vill ha kvar då vi flyttar, men nog är det skrämmande hur mycket man kan samla på sig. Näe nu är det dags för en uppfriskande promenad, har börjat promenera varje dag och vilken skillnad det är, jag är mycket mer piggare nu än tidigare.
Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~