~*~*~ Skellefteå!~*~*~
Vad har du råkat ut för??
Vad har du råkat ut för??
Tycker också emmaljungas scooter är super! Sonen sover fortfarande i den och han blir snart 2½. Vi har en elk.(brun/svart) Kammo färgerna är nya så det lär man få beställa. Det tråkiga med emmaljunga är att det tar så länge innan mna får vaggnen då man beställer.
Åhh..AVIS!
Själv har jag 6 veckor kvar! Men dock inte en dag mer. Det enda som kan vara bra att ha med är två mössor till bäsen.. och ett ombyte kan var bra att ha att åka hem i. En overall att åka hem . Barnstol till bäsen och kläder till sej själv,sköna mjukisbraller och sen varma inlägg till boobisarna är ganska skönt. KAMERAN!! inte att förglömma.
Men skulle det var så att man glömer hel väskan så har man alltid en karl som kan åka hem och hämta. =) Man överlever första dygnet endå. Ja och ett hett tipps! Ta med SKÖNA mjuka trollingar..SÅ mkt värt när man har en öm mage.. oavsett snitt eller vaginal förlossning. Och sen är det super att ta med sej nåt par av de sexiga trosorna som man får på BB.. rätt bra att slippar vara rädd man ska förstöra sina egena första dagarn iaf.
Oj..vart en hel bok .. hehe.. ![]()
Lejko: Jah! Grattis till jobbet!!
Kommer du få jobba julafton nu då?? Det ska min stackars svärmora göra..
jojjo84: Kom på en grej till så ni slipper stå o svära...pengar till parkeringen!! man kan dra kort också i automatren. och mat pengar (kontanter) för pappan.. och även han måste ha egen lunch.. men det finns en kafeteria nere som han kan hämta mat i.
hehe.. var nog allt tror jag.. hehe
jojjo84: Inte för att vara sån.. men det kan ta 4 veckor innan bäbisen dyker upp
men även före..
sarah: NÄÄÄ!! *skrattar så jag gråter* NÄE! SÅ jävla gulligt.. hihi.. (länken med elfisarna)
Jojjo84: Du med!
AHH! Sweet.. höll jag på att säga.. men varför det? Själv är det på grund av "psykosociala skäl". Låter ju som att det beror på att man är så psykitskt svårt social att man har inte tid att vänta
Men då är det inte.. utan för hur jag känslomässigt känner det.
jojjo84: så nervöst att få snittet på bf! jag fick det nog sent tycker jag. e beräknad enligt ul den 5 feb,enligt sissta mens den 30 januari,och vi fick snitt den 30 januari.