~*~*~ Skellefteå!~*~*~
Är så trött på att man ska förbjud allt. Förbjud hellre dessa j**a sigaretter! Eller ska man kanske förbjuda nyårs skumpa också? Stäng ner hela systembolaget vettja.
Är så trött på att man ska förbjud allt. Förbjud hellre dessa j**a sigaretter! Eller ska man kanske förbjuda nyårs skumpa också? Stäng ner hela systembolaget vettja.
jag lär då vara det. o min sambo med.
felle : Ni har redan bestämt att åka näst år till thaliland?
felle: Så härligt! Men det är klart.. krävs nog en del planering och sparande för en sådan resa.
felicia: Bara börja spara då. =) Vad är skillnaden på charter och reguljärt? *en som aldrig vart och rest*
Pissypopi: Med oss är det bra.. men sander mindre bra. Sjukdommarna har hittat oss ockå. Än så länge "bara feber" men det är nog så trist. Kan ju hoppas det förvinner till nyår.
Nå bilder från nya kåken??*NYFIIIKEN*
BAH! hade skrivit värsta långa bra svaren.. ÅSSå vad gör snubbel fia? Jo jag råkar trycka på nån okänd tangent så jag hoppas bak ett steg och ALLT försvinner* surar* BAH! Nu går jag och gör nåt annat.. *skrattar* kanske kommer in sen och skriver om ALLT!!
Uppdaterat min bilddagbok om nån e nyfiken.
idavattenskida.bilddagboken.se/
Felle: ja lycka till nu!! Ni får passa på att åka upp på dundret och äta mat medans ni endå är dit!
Ska ni övernatta eller åker ni över dagen bara?
Är det nån som har vassa tipps på hur man får rent snuskiga ugnar(varm lufts) och micro ugnar ??
kixi: Jisses så otäckt att trilla!!! Men det är ju bara is ute nu på det flesta ställen! Men skönt det gick bra för både morfar och barn! Haft en bra jul och nyår annars??
Näe.. snart känns det som vi måste flytta till Kåge eller Bureå,verkar som ALLA flyttar dit ju!