~*~*~ Skellefteå!~*~*~
Vad e din man då madigan? Eller menar du att han har vänner som misshandlar sina djur som du berättar?
Vad e din man då madigan? Eller menar du att han har vänner som misshandlar sina djur som du berättar?
*biter mej i tungan o tar ett djupt andetag* Om du inte orkar ta att folk säger emot dej så säg inte nåt alls. För jag kommer säger vad jag tycker. Du sitter ju och påstår att vi i norrand är så dumma i huvudet.. och du gör det igen!
Hur kan du kalla det att bli utstött för att du blir motargumenterad? Du kan ju knappast påstå att du på fullaste allvar tror att generellt så far alla djur illa?? Förmodligen finns det sånna som inte kan följ reglerna.. nivt att tro nåt annat.
Hur hamnar det på person nivå? Varsågod och anmäl de inläggen isf för sånt ska inte förekomma på fl. =)
om man har ett järnvärde på 87.. asså.. hur långt kan det bli innan det är seriöst farligt??
turia: ja huvudvärk har jag haft... men fick två järn fusioner och den släppte omedelbart... men har inte tagit fler.. men måste nog börja ta dem igen.. varför hjälper järntabletter så dåligt?? :-S Tar ju två per dag. har tarmarna error eller tar bebisen rent nästn allt? Det sjuka e att jag mår ju bra! Psukigt pigg och glad.. men.. hehe.. okej.. jag sover mkt. och ligger till sängs hela dagarna.. men jag är så van det jag iof kanske jag inte har uppfattning om hur dåligt kroppen egentligen mår.. okej.. jag blir ju trött av att gå til brevlådan.. och stå och duscha 10 minuter.. men det e normalt .. för mej..
bm sa att blutsaft gör varken från eller till. var lågt ett tag med sander. men inte såhär långt.. då hade jag 112 iaf. bah..
Jag är också relativt nyinflyttad till stan och visst finns det både fördelar och nackdelar.
Fördel för det är billigt att bo. Men många hus och lgh är inte ens lönt att titta på.. finns mkt skabbigt.
Nackdelen är att det är dyrt att handla här. Jämfört med tex Luleås game och skellefteås game skiljer ser priserna uppåt en 100-lapp eller mer.Enligt min smak så finns det knappt nån resturang med god mat.. CK har god mat och fika och cafe victoria(och stigs har rätt bra fika) men inte så mn går till CK en fredagkväll och äter.
Så julhandla i skellefteå rimmar dåligt för oss.
Sen finns det dåligt med jobb.. inte specifikt för skellefteå kanske men så har det vart för oss. Svårt att få dagisplats. Trafiken i skellefteå är HORRIBEL! Går inte att ta sej fram om man kommer fel tidpunkt.. som att gatorna e för små för alla bilar. .. svårt att hitta p-plats. Fördelen är att kommer man mitt på en vardag så kan det också vara totalt folktomt.
Men som malle säger.. det är väl "bagateller" som man lär sej leva med.Kan ju flika in att mödravården här i stan är jätte bra dock!
Inga konstigheter alls där.
Finns också en uppsjö med öppna förskolor vilket jag gillar också.. ett bra sätt att lära känna folk.. och denn tråden e ju helt klart mkt värt också
Lätt! För att jag tycker maten är vidrig,inte värt priset alls!
Men det är smaksak. Saknar waldord kina resturang hit.. och MCM mack bar.. testa subway här istan och den mackan jag tog var tok dålig!
Visst e det en smaksak? Victoria och CK har god mat.. och sen funkar ju frasses och krysset också.. max om det ligger närmast
Men bara skönt mackedonken ska stänga.. det är ju inte ens mat. (mc donalds)