~*~*~ Skellefteå!~*~*~
Håller faktiskt med dej Malle!
Håller faktiskt med dej Malle!
Samtidigt som jag kan tycka att ca 6000:- (före skatt) skulle ge mej mardrömmar! Men sen när man står med hus så är det lite annat. Men vill man ändra på sin livs sitation så är det upp till en själv, ingen annan kommer göra det åt en.
haha.. oj.. ja. då BORDE jag ju träffat dej!?! Eller har jag missat det så hårt?
Så typiskt mej.
Så klart man får gnälla och säga vad man vill här i tråden, men får faktiskt tåla att man inte får medhåll från alla håll och kanter. Sen ärligt,denna diskussion har vart uppe och spårat ur.. tv ggr redan?
Så klart man får gnälla och säga vad man vill här i tråden, men får faktiskt tåla att man inte får medhåll från alla håll och kanter. Sen ärligt,denna diskussion har vart uppe och spårat ur.. två ggr redan?
malle: Nä där håller jag inte med!
Man kan väga 50 kg och ha massor med överflöd skin(från sina 2 graviditeter) och har MASSOR att vara olycklig för också! Du hade endå 4-5 tusen och det finns de som har 0:- så du kanske du också inte ska säga så mkt?
Njah.. brukar inte kunna hålla käft om jag har nåt att säga. Fast iof har jag blitt BRA mkt duktigare att hålla mina åsikter för mej själv nu för tiden! ![]()
felicia: Men visst är detta ett diskussions forum?
WHAAT! haha.. Nej. ja då får då folk bli stötta! Eller gå nån annan stans om man inte får säga emot. ![]()
Som jag har förstått det så är alla trådar diskussions forum... är väl det forum betyder?
lillhjärtat: Ja det ska mkt till om jag mot all förmodan glömmer!!
maritmedm: Ja men får ju träffa dej i morgon kväll ju ! =)
*lol* Nej då är det bekräftat att jag måste fan va helt dum i huvudet! *haha* Så ja.. vore bortom parodi isf och kommer hitta på värsta lögnen så du kommer aldrig veta om jag glömde eller .. om nåt hänt
haha
Tjoho!
Så hurtigt! Skönt ju! Det var ju nästan ända hem till mej ju !
Kom till mej på en kopp the nästan gång du e ute på promenad.
Näh.. är väl inte suck? =) Ta me honom ? Kan han o tindra lek med varandra. (går väl bra sara?)
Själv fick jag ett mkt otrevligt brev från försäkringskassan här i veckan! Står inte nåt mer än: Hej,Ring mej ang din förälldrapenning!
Man blir lixom vit i ansiktet av sånna brev. Fick dessutom inte tag i kvinnan jag skulle ringa den dagentan fick vänta till dagen därpå och jag fick tag i henne. Ja.. nej då ville hon bara kontrollera så min SGI verkligen är skyddad! Vilket den var och den skulle dessutom räknas upp ett par tusen! *tjoho* =) Försäkringskassan kan komma med positiva besked också. =) Och sen så skulle min FP komma igång som den skulle så allt var frid och fröjd. Första gången för det har ALLTID tjorvat för mej och FK tidigare. =)