• Apif

Svans på pojkar!!!!! INTE KLOKT!

Såg en mamma som har låtit bakhåret växa långt på sin 6 årige son. Och då menar jag långt! Under axlarna!! En smal svans som hänger och dinglar, till vilken nytta???
    Bara FULT och motbjudande att jag vill spyyyyyy!

• Svar på tråden Svans på pojkar!!!!! INTE KLOKT!
  • Felicia6
    olpansfamilj skrev 2007-11-26 20:13:26 följande:
    som hockeyfrilla....=)  Någon måste ha en whitetrash frilla också=) 
    Syntfläta tror jag mer det låter som
    På fredag åker vi till thailand :)
  • olpansfamilj
    Sonen kanske har en egen vilja som mamman respekterar??
    Är förresten Amadeus bekant, mamman heter Carola???

Amadeus har långt hår! Skillnad då! Ts menar barn som annars har jätte kort hår men bara en lång svans!
  • Apif
    Momsie skrev 2007-11-26 20:13:07 följande:
    Sonen kanske har en egen vilja som mamman respekterar??Är förresten Amadeus bekant, mamman heter Carola???
    det tror jag inte.. ja kanske nu när hon har lärt honom att ha den. det tar minst två år för håret att växa så långt

vad spelar det om carolas son har det?
    bara för att hon är känd så ska det vara ok? ingen har sagt att hon har vett bakom pannbenet för det
  • Suri

Men hallå! Det är ju jättemodernt nu med långt hår på killar. Typ ALLA killar i dotterns klass, sexan, har långt hår (enligt henne).
    Ni verkar ju inte hänga med alls.

Tycker det är bedrövligt att utseendet på ett barn kan få vuxna människor att vilja spy!

one people, one nation, one destiny
  • Apif

kort hår - långt smalt svans

URK

• Nyfiken gul
    Apif skrev 2007-11-26 20:13:10 följande:
    och du kan ju jämföra.......ja men detta är en pojke som ska börja skolan = bli mobbadresten av håret är kortklippt.
    är det så säkert att han blir mobbad????

du skulle bara veta vad min sons klasskamrater har för frisyrer..... han går i 3:e klass...

varför skulle så småbarn retas för en lite cool frisyr? - jo bara om dom fått lära sig hemifrån att det som är udda inte är normalt... o vem lär dom det..... guess who...

Som sagt... Carlas son Amadeus är ju långhårig som en tjej.. tror knappast han blir retad för det..
  • olpansfamilj

Syntfläta??? Det var nytt=)  felicia 6...fast fasiken, dras nog till minnes något läskigt från 80 tal när du säger det så...=)

• Felicia6
    olpansfamilj skrev 2007-11-26 20:16:03 följande:
    Syntfläta??? Det var nytt=)  felicia 6...fast fasiken, dras nog till minnes något läskigt från 80 tal när du säger det så...=)
    Ja, det är nog typiskt åttiotal tror jag
    På fredag åker vi till thailand :)
  • olpansfamilj

men hallooo långt hår är inte samma sak!!! ts menar när håret i övrigt är jätte kort,bara en liten liten lång råttsvans!!

Svar på tråden Svans på pojkar!!!!! INTE KLOKT!