• Apif

Svans på pojkar!!!!! INTE KLOKT!

Såg en mamma som har låtit bakhåret växa långt på sin 6 årige son. Och då menar jag långt! Under axlarna!! En smal svans som hänger och dinglar, till vilken nytta???
    Bara FULT och motbjudande att jag vill spyyyyyy!

• Svar på tråden Svans på pojkar!!!!! INTE KLOKT!
  • Roisin Dubh
    Apif skrev 2007-11-26 20:13:10 följande:
    ja men detta är en pojke som ska börja skolan = bli mobbad
    Då kanske du ska sluta upp med mobbingen av små pojkar med långt hår?

Problem solved. Glad
    Det som skrivs på FL stannar på FL. Och är sökbart för all framtid.
  • beckiebabe

vet ni vad!! idag såg jag en flicka (typ 6 år) med tofs mitt på huvudet, rosa benvärmare, tights o en lååååång stor t-shirt! jag SPYYYYYR! fatta vad fult. stackars barn!! hon kommer sääääkert bli såååå mobbad!
    -inte. 80tal e inne. barn borde få bestämma själva vad dom ska ha för frisyr. min son har för övrigt tuppkam! som vi dessutom sprayar grön när vi ska på kalas. (han är 4 år)

• Jane Roe

Tycker inte heller att det är särskilt vackert...

¤- Kärlek är Perser -¤
  • Roisin Dubh

Det finns mycket som inte är snyggt och en massa olika smaker. Men att agera stilpolis för barn tycker jag är ganska dumt och onödigt.

Det som skrivs på FL stannar på FL. Och är sökbart för all framtid.
  • beckiebabe

jag tycker långt ifrån allt är vackert, men jag skulle ju inte "spy" på ett barn för att han/hon har nåt jag tycker är fult. jag tycker pannband e fult, ballerinaskor, benvärmare, stooora t-shirtar, elastiska skärp, tights, pumps o plastiga smycken är oxå fult, men jag retar mig inte på folk som har det =)

• Maggis

Till vilken nytta är en frisyr ö h t? Ska den vara till nytta? Eller ska man få se ut som man vill utan att folk spyr? Helt onyttigt, bara för att man tycker det är fint?

Min bror fick näsbenet avslaget av någon som spydde på hans utseende. Gissa vad jag tycker om din trådstart?

//Maggis
  • Apif

jag tycker det är fult, och har postat under 'irriterande'

om ni öppnar ögat och läser andra inlägg under 'irriterande' så ser ni att folk skriver på vad de störs på och ogillar/hatar

så, ja jag tycker det är osmakligt och fult.. och kommer att fortsätta att göra det.
    ni kanske tycker det är snyggt, upp till er.. alla är vi inte likadana

tjo

• Maggis

Jag kan tycka saker inte passar min smak men att spy på någons utseende är att ta i. Precis som du anser dig ha rätten att göra det, anser jag mig ha rätten att tycka det du skriver är osmakligt.

Som sagt, när man har ett syskon som fått utstå mängder av spott, spe och stryk för att han valde att se annorlunda ut så ser man inte med så blida ögon på folk som "spyr" på andras utseende. Det kan göra mer illa än man tror och är så fruktansvärt onödigt. Syftar ju inte till något alls.

Varför inte titta åt något annat håll istället? Eller i spegeln, för den delen...

//Maggis
  • TerrorMorsan

jag tycker med det är fult kort hår å långt i nacken

här ska det stå något fyndigt och klokt så alla ser
  • Roisin Dubh
    Apif skrev 2007-11-27 19:58:54 följande:
    jag tycker det är fult, och har postat under 'irriterande'om ni öppnar ögat och läser andra inlägg under 'irriterande' så ser ni att folk skriver på vad de störs på och ogillar/hatarså, ja jag tycker det är osmakligt och fult.. och kommer att fortsätta att göra det.ni kanske tycker det är snyggt, upp till er.. alla är vi inte likadana tjo
    Jodå, men då blir det ganska skevt när du tar upp mobbingargumentet.
    ♥ ♦ ♣ ♠
Svar på tråden Svans på pojkar!!!!! INTE KLOKT!