Svans på pojkar!!!!! INTE KLOKT!
Såg en mamma som har låtit bakhåret växa långt på sin 6 årige son. Och då menar jag långt! Under axlarna!! En smal svans som hänger och dinglar, till vilken nytta???
Bara FULT och motbjudande att jag vill spyyyyyy!
Såg en mamma som har låtit bakhåret växa långt på sin 6 årige son. Och då menar jag långt! Under axlarna!! En smal svans som hänger och dinglar, till vilken nytta???
Bara FULT och motbjudande att jag vill spyyyyyy!
Roisin Dubh skrev 2007-11-27 22:44:31 följande:
Apif
Det är ju du som är mobbaren, kanske du som borde ändra din attityd istället.
Folk ska inte behöva anpassa sig för att slippa bli mobbade, det är mobbaren som gör fel.
Om du inte förstår det är det nog kört.
Barn blir mobbade för allt möjligt. Bakomliggande orsaken är oftast något helt annat än en udda detalj i hår- eller klädstil. Och om det beror på det är det deras föräldrar som misslyckats med uppfostran och att ge sina barn tolerans inför olikheter.
Apif, det är attityder som din som skapar mobbing. Inte barns olika stilar. Du kanske bör flytta över det ansvaret på dig istället för på mamman till denna pojke. Hon vill knappast att hennes son ska bli mobbad och det är inte därför han har denna frisyr.
Enligt ditt sätt att resonera är det fritt fram att mobba vem som helst för att man tycker deras hår är fult?
Denna frilla var poppis förra sommaren
Det kanske är modernt igen.
Det kanske är du som är helt ute
*dags att samla till hokeyfrilla*
finns ett gräns och en oskriven regel hur man bör/ska se ut.
det är mycket fel att utsätta sitt barn för ev mobbning för att man själv tycker det är snyggt
detsamma gäller att vuxna ska se välvårdade och välansade.