Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Apif

Svans på pojkar!!!!! INTE KLOKT!

Såg en mamma som har låtit bakhåret växa långt på sin 6 årige son. Och då menar jag långt! Under axlarna!! En smal svans som hänger och dinglar, till vilken nytta???
    Bara FULT och motbjudande att jag vill spyyyyyy!

• Svar på tråden Svans på pojkar!!!!! INTE KLOKT!
  • Apif
    olpansfamilj skrev 2007-11-26 20:16:57 följande:
    men hallooo långt hår är inte samma sak!!! ts menar när håret i övrigt är jätte kort,bara en liten liten lång råttsvans!!
    tack för att du förstår och kan läsa rätt!!
    och felicia6
  • Momsie

Låter inte snyggt alls, men som sagt, killen var ju 6 år och det är knappast olagligt eller hälsofarligt??
    Finns väl värre saker att lägga krutet på : )

• Apif
    Ollibollmora skrev 2007-11-26 20:15:55 följande:
    Skulle det vara snyggare på en tjej?Jag menar skitsamma vilket kön barnet har!
    skulle din dotter ha kortklippt hår (2-3 cm) och bara en smalt långt svans i nacken??

fan vad snyggt!

varken på en tjej eller kille. det är groteskt, att man med flit utsätter sitt barn för sådant
  • Suri
    olpansfamilj skrev 2007-11-26 20:16:57 följande:
    men hallooo långt hår är inte samma sak!!! ts menar när håret i övrigt är jätte kort,bara en liten liten lång råttsvans!!
    Skulle i alla fall inte spy åt en unges frisyr. Spelar mig ingen roll.
    one people, one nation, one destiny
  • blommanigbg

Mamman/pappan kanske kommer från Tyskland... Om det kommer en vuxen med en sådan frisyr, så brukar det vara en tysk...

• Apif
    Momsie skrev 2007-11-26 20:19:16 följande:
    Låter inte snyggt alls, men som sagt, killen var ju 6 år och det är knappast olagligt eller hälsofarligt??Finns väl värre saker att lägga krutet på : )
    nej, inte ofarligt eller hälsofarligt heller.. han kanske ska ha rosa klänning på sig när han ska gå ut också, för det är inte farligt eller hälsofarligt heller

mamman kanske tycker det är fint, fast nu är det 2007 inte 1987
  • Apif
    blommanigbg skrev 2007-11-26 20:20:29 följande:
    Mamman/pappan kanske kommer från Tyskland... Om det kommer en vuxen med en sådan frisyr, så brukar det vara en tysk...
    oh no.. shit vad hemskt
  • Ollibollmora
    Apif skrev 2007-11-26 20:19:51 följande:
    skulle din dotter ha kortklippt hår (2-3 cm) och bara en smalt långt svans i nacken??fan vad snyggt!varken på en tjej eller kille. det är groteskt, att man med flit utsätter sitt barn för sådant
    Min dotter skulle få välja själv hur hon ska se ut i håret. Det lät bara som om du tyckte att det var opassande just för att barnet i TS var en pojke. I övrigt tycker jag att det är tur att smaken är olika hos oss alla, variation är glädjande!
  • ilalila

Hahaha, kolla min son i galleriet. Han är nog i riskzonen

• Tygbiten

Jag ska varna min 11 åring för käringar som grymma ut när de ser honom.
    -Huka dig pojk hon kanske spyr!

När min son var liten och vi skulle klippa honom första gången sparade vi en tofs i nacken eftersom han hade lockigt hår = kort hår+ en korkskruv.
    Denna frisyr hade han i flera år och hans dagisfröknar avgudade hans frisyr.
    När han var 7 klippte han av sig tofsen och sparade den i en påse. Strax efteråt började han spara igen.
    När han fyllde 9 år hade tofsen blivit riktigt lång igen men tyvärr så drabbades han av cancer och pga behandlingen tappade han allt sitt hår.
    Nu har det vuxit ut och han har svans igen. Han går i 5:e klass och har aldrig blivit retad för sin tofs.
    Men det är ju tur att han inte har träffat TS för hon hade säkert bussat sina barn på honom.
    Tråkigt med den attityden hos TS. Det är inte konstigt att det är krig här i världen när en frisyr kan skapa så konstiga reaktioner.

Svar på tråden Svans på pojkar!!!!! INTE KLOKT!