• Apif

Svans på pojkar!!!!! INTE KLOKT!

Såg en mamma som har låtit bakhåret växa långt på sin 6 årige son. Och då menar jag långt! Under axlarna!! En smal svans som hänger och dinglar, till vilken nytta???
    Bara FULT och motbjudande att jag vill spyyyyyy!

• Svar på tråden Svans på pojkar!!!!! INTE KLOKT!
  • Apif
    ilalila skrev 2007-11-26 20:29:19 följande:
    Hahaha, kolla min son i galleriet. Han är nog i riskzonen
    din lille är liten och du har inte rakat resten av hans hår och låtit svansen växa.
  • Terryleene
    ilalila skrev 2007-11-26 20:29:19 följande:
    Hahaha, kolla min son i galleriet. Han är nog i riskzonen
    Men det var ju inte en långhårig frisyr ts menade (väl?). Det var nog en sån där riktig 80-talare med kort hår typ två-tre cm och bara en lång stripig svans ner på ryggen *ryser*.
  • Apif
    Terryleene skrev 2007-11-26 20:42:07 följande:
    Men det var ju inte en långhårig frisyr ts menade (väl?). Det var nog en sån där riktig 80-talare med kort hår typ två-tre cm och bara en lång stripig svans ner på ryggen *ryser*.
    precis.. huaa
  • Apif

tygbiten

mycket hemskt och tråkigt det som hände er.. men hur ska man veta?

• Tygbiten

TS menar du att bara för att man har haft cancer så är det ok att ha svans?
    För oss är sonens svans hans personlighet.

Jag tycker tex inte att det är snyggt med den där lilla skäggtofsen, som vissa karlar envisas med att ha UNDER läppen . Men så länge min man inte har det så får vem som helst pryda sig med det utan att jag spyr.

• Cinnalinna

Jag tycker också det ser superfult ut. Ser så trashigt ut.

• Lurvenpajsaren

Shit! Om man spyr av sådant så måste TS må illa jämt då det finns betydligt farligare och värre saker att kräkas över.

• MrAndersson

Den fanns där för att du ska kunna få ut dina agressioner !!!! Var glad för det, önskar jag också hade mod att störa mig på allt.

• Funkyiore

Men, brukar inte barna själv vilja spara en liten tofs? Det är min erfarenhet iaf. Stör mig inte att de valt att göra det.

• Vindfall
    Apif skrev 2007-11-26 20:21:29 följande:
    fast nu är det 2007 inte 1987
    Det kan man ju iofs inte tro när man kollar klädmodet.
Svar på tråden Svans på pojkar!!!!! INTE KLOKT!