• Apif

Svans på pojkar!!!!! INTE KLOKT!

Såg en mamma som har låtit bakhåret växa långt på sin 6 årige son. Och då menar jag långt! Under axlarna!! En smal svans som hänger och dinglar, till vilken nytta???
    Bara FULT och motbjudande att jag vill spyyyyyy!

• Svar på tråden Svans på pojkar!!!!! INTE KLOKT!
  • Apif

maggis

jag vet inte hur din bror har valt att se ut och vad han har råkat ut för, så jag kan inte uttala mig något om det

det jag inte förstår är, varför får man inte störa sig på andra?
    det är mänskligt

roisin dubh

ja men varför utsätta sitt barn för mobbning och låta svansen växa ut? dumt och egoistiskt (antar att mamman tycker det är snyggt)
    att killar har långt hår är inte samma som denna killen, det är just det, SVANSEN och resten kortklippt är helt vrängt och fult, iaf i mina ögon

• niqe
    Apif skrev 2007-11-26 20:10:47 följande:
    Såg en mamma som har låtit bakhåret växa långt på sin 6 årige son. Och då menar jag långt! Under axlarna!! En smal svans som hänger och dinglar, till vilken nytta??? Bara FULT och motbjudande att jag vill spyyyyyy!
    det var ju en jätte poppis frisyr under första halvan av 80 talet halva killgänget i klassen hade ju så.
  • Aprilia

Haha ja det är riktigt fult, stackar barn som måste vara så omodernt hahahahha

• Apif
    niqe skrev 2007-11-27 22:37:15 följande:
    det var ju en jätte poppis frisyr under första halvan av 80 talet halva killgänget i klassen hade ju så.
    jag vet, min man också.
    men det var då, den tiden är förbi
  • Psychobilly

en sex årig pojke har en egen vilja. jag minns när min bror var sex. han skulle då banimej ha långt hår. förstår inte vad problemet är. Får flickor ha långt hår så får väl pojkar

• Edda Elva

Han kanske vill ha den frillan?

Tur att inte alla pojkar har snaggat hår. Min har ängla lockar...

• niqe
    Apif skrev 2007-11-27 22:38:32 följande:
    jag vet, min man också.men det var då, den tiden är förbi
    ja men moden kommer ju igen efter att antal år så vem vet kanske springer det massa folk med sån frilla.
    haha jag gillar den inte heller direkt men bara en tanke jag fick att allt kommer ju igen.
  • mjuik

"ja men varför utsätta sitt barn för mobbning och låta svansen växa ut? dumt och egoistiskt"

Det är du ts som säger att det inte är klokt att en pojke har svans.
    Det är du som vill spy på det.

Vem mobbar vem?

Kasta inte sten i glashus.

• Roisin Dubh
    Apif skrev 2007-11-27 22:33:42 följande:
    ja men varför utsätta sitt barn för mobbning och låta svansen växa ut? dumt och egoistiskt (antar att mamman tycker det är snyggt)att killar har långt hår är inte samma som denna killen, det är just det, SVANSEN och resten kortklippt är helt vrängt och fult, iaf i mina ögon
    I dina ögon ja. Mobbar du dem du tycker har fula frisyrer eller varför vill du påstå att pojken utsätts för mobbing?

Vad vet du om hur hans kompisar tycker om frissan? De kanske tycker det är coolt.

Det känns lite underligt att du tar för givet att han skulle bli mobbad för hur han ser ut. Nästan lite hemskt att du antar det. Som om du tycker det är helt ok att mobba någon som har en annorlunda frisyr.
    ♥ ♦ ♣ ♠
  • Apif
    Psychobilly skrev 2007-11-27 22:39:11 följande:
    en sex årig pojke har en egen vilja. jag minns när min bror var sex. han skulle då banimej ha långt hår. förstår inte vad problemet är. Får flickor ha långt hår så får väl pojkar
    [/citat]

Edda Elva skrev 2007-11-27 22:39:14 följande:
    [citat]
    Han kanske vill ha den frillan?Tur att inte alla pojkar har snaggat hår. Min har ängla lockar...
    om det är så att pojken vägrar kapa svansen, så har morsan lärt honom det först. den långa grejen har inte vuxit så långt på en dag.. så, hon var medveten vad hon sysslade med när hon lät den vara kvar efter upprepade klippningar

edda eva, ja men snagga resten av håret och låt en ängla lock hänga så ska du se hur fint det är.
    bara ett ex, då det är så avvikande och "knäppt" att ha en "bit" hängandes bara så där..
Svar på tråden Svans på pojkar!!!!! INTE KLOKT!