• tilda den vilda

vi som handlar på Lidl

Här är alla som handlar på lidl välkomna!!!

De som inte gillar butiken kan tjattra nån annanstans!!!!

Vi tipsar varandra om deras varor, produkter m.m

• Svar på tråden vi som handlar på Lidl
  • tilda den vilda

idag blev jag besviken, men det kan ju de inte rå för, det fanns nästan inga mejerivaror , väldigt urplockat bland frukt o grönsaker oxå

• Vurre
    BunnyBrown skrev 2007-11-29 10:05:48 följande:
    Åh... inte på butikerna här i GBG :( Trodde de var likadant överallt.
    Jojo, korgar ska finnas i alla butiker i Göteborg. Långa band efter kassan är det bara Lerum och Frölunda som har ännu.
  • Vurre
    sanneb skrev 2007-12-20 21:46:21 följande:
    "Sambon är dc på lidl så är det något jag ska framföra så säg till"vad är dc?jag köper film på Lidl
    DC är Distriktschef.
  • Dino78

Tänkte gå dit nu men dottern tog 1 timme på sig med sin mat att jag tar Lidl imorgon istället.
    Ska köpa glass tänkte jag, tycker det är jättebra att dom har såna där miniglassar. Dom älskar dottern. Finns det fler sorter än de små chokladstrutarna? Finns dom där pytteglassarna som såg ut som Magnum kvar? Har inte sett dom (å andra sidan inte direkt letat heller!)
    Saknar förövrigt deras rivna mozzarellaost, gillar inte de där klumparna, dom duger men jag tycker det är smidigast med färdigrivna!

DIF i själ och hjärta
  • Spindelskratt

Var på Lid'l igår o skulle handla mjölk, men det var totalt slut där. Köpte byxblöjorna iaf, bra att ha på dagis vet inte hur många som finns kvar där så lika bra att ta med.

Någon som har provat den där Gordon Blue fyllda fisken?
    Tycker den ser god ut men är tveksam ändå...

• tilda den vilda

ja ska till lidl nästa vecka på ons dag tror jag då är jag ledig. jag äter LC kost nu så glass o oannat gott får jag bara titta på.  hahaha!!!!!!

• Innerjoin

Den grekiska yougurthen i hink, är jättegod!

Svar på tråden vi som handlar på Lidl