• tilda den vilda

vi som handlar på Lidl

Här är alla som handlar på lidl välkomna!!!

De som inte gillar butiken kan tjattra nån annanstans!!!!

Vi tipsar varandra om deras varor, produkter m.m

• Svar på tråden vi som handlar på Lidl
  • Zizter

20 paket?? OJOJOJ jävlars.. jag som köpte 8 paket å tyckte att jag va lite knasig kanske när alla andra köpte bara 1 eller 2.. haha.. fast jag köpte inte alla 8 på en gång.. gick flera omgångar!! de gäller att skynda sig när dom har blöjorna billigt.. sist dom hade extrapris på dom så tog dom slut på en dag typ.. skynda fynda..  har ni inte fler lidl butiker? kankse finns kvar nånstans?

Vem behöver dokusåpor när familjeliv.se finns????
  • Mini Pantern
    Zizter skrev 2008-01-10 22:44:34 följande:
    20 paket?? OJOJOJ jävlars.. jag som köpte 8 paket å tyckte att jag va lite knasig kanske när alla andra köpte bara 1 eller 2.. haha.. fast jag köpte inte alla 8 på en gång.. gick flera omgångar!! de gäller att skynda sig när dom har blöjorna billigt.. sist dom hade extrapris på dom så tog dom slut på en dag typ.. skynda fynda..  har ni inte fler lidl butiker? kankse finns kvar nånstans?
    Jo visst finns det fler Lidlsbutiker men det var vid den närmsta (som jag har 2 mil till) jag var till. De andra har jag både 3 och 4 mil enkel resa till och då blir det ju inte så mycket billigare om jag ska behöva åka 6-8 mil för att handla.
    Strunt samma, jag köper väl Libero som vanligt till nästa gång.
  • tilda den vilda

på fredag åker vi till lidl, ska handla inför skidresan.

• LykkeLee

Den 31/1 öppnar LIDL här.. det ska bli riktigt kul att gå in där.. Jag älskar ju att handla på lågprisbutiker som typ Dollar Store, ÖoB Rusta och liknande.. haha.. Kanske inte så hög kvalitét men vafan.. jag bryr mig inte så mkt.. vad är det absolut bästa med Lidl då tycker ni??

• LykkeLee

Hur stora blöjor har dom då?? Min dotter väger 19 kilo och har blöja på natten..

• tilda den vilda

oj va svårt ! allt vill jag säga man får prova sig fram helt enkelt. först i början köpte jag inte tvätt o sköljmedel men det gör jag nu, de är kanon bra tycker jag även maskindisk (pulver) handdiskmedel, duschtvål, tandkräm, tandborstar m.m. fråga mig om det är nåt du undrar över.

• Spindelskratt

Svartfågel: Deras största blöja går upp til 25kg. De är verkligen jättebra! Har haft deras blöjor sedan gossen blev född, var enda blöjan som verkligen höll hela natten för oss.

Det finns massor som är gott hos Lid'l svårt att säga något...men deras färska butterkaka är grymt god, samma med deras glassar. Älskar chokladglassen med bitar i.
    Massor med gott i godishyllan finns det med.

Deras tvättmedels märke av "W" är superbra, tycker jag.
    Köper både tvättmedel, mjukmedel o maskindisk av det.

Du får helt enkelt prova dig fram :)

Idag blir det storhandling för oss när maken slutat, ska köpa glass då

• tilda den vilda

vi  storhandlade där igår notan slutade på 907 kr, blev dock ingen glass jag måste hålla igen

• tilda den vilda
    Charro skrev 2008-01-26 12:07:43 följande:
    Svartfågel: Deras största blöja går upp til 25kg. De är verkligen jättebra! Har haft deras blöjor sedan gossen blev född, var enda blöjan som verkligen höll hela natten för oss. Det finns massor som är gott hos Lid'l svårt att säga något...men deras färska butterkaka är grymt god, samma med deras glassar. Älskar chokladglassen med bitar i. Massor med gott i godishyllan finns det med. Deras tvättmedels märke av "W" är superbra, tycker jag. Köper både tvättmedel, mjukmedel o maskindisk av det. Du får helt enkelt prova dig fram :)Idag blir det storhandling för oss när maken slutat, ska köpa glass då
    håller med dig om deras tvätt o disk produkter
  • sanneb

vi köpte cevapcici (eller vad det heter - frysta kryddiga köttbulleliknande korvar), musli med torkad frukt och nötter, samt fryst fisk. Försöker undvika godis o glass av hälsoskäl men vet att de har massor av gott

Svar på tråden vi som handlar på Lidl