• tilda den vilda

vi som handlar på Lidl

Här är alla som handlar på lidl välkomna!!!

De som inte gillar butiken kan tjattra nån annanstans!!!!

Vi tipsar varandra om deras varor, produkter m.m

• Svar på tråden vi som handlar på Lidl
  • LykkeLee
    Charro skrev 2008-01-26 12:07:43 följande:
    Deras tvättmedels märke av "W" är superbra, tycker jag. Köper både tvättmedel, mjukmedel o maskindisk av det.
    Luktar mjukmedlet gott? Jag köper alltid Skona mjukmedel.
  • LykkeLee

tilda den vilda skrev 2008-01-26 12:23:53 följande:

vi  storhandlade där igår notan slutade på 907 kr, blev dock ingen glass jag måste hålla igen
    Vad handlade ni då?? För hur lång tid? 907 kronor för en storhandling lät ju himla billigt!!
  • tilda den vilda
    LykkeLee skrev 2008-01-27 12:50:45 följande:
    Vad handlade ni då?? För hur lång tid? 907 kronor för en storhandling lät ju himla billigt!!
    ska erkänna att vi handlade på ett ställe till för lika mycket ,men jag hoppas att det vi handlade hem räcker i 14 dar, förutom färskvaror förstås!!!
  • Nicke

För 2000 - 2500 spänn så räcker maten i typ 4 veckor och det är bra grejer. Så funkar det inte på tex ICA. :)

• Mini Pantern

För hur många personer då?
    Det är vad jag handlar för i veckan.

Niklas skrev 2008-01-27 13:23:59 följande:
    För 2000 - 2500 spänn så räcker maten i typ 4 veckor och det är bra grejer. Så funkar det inte på tex ICA. :)
  • Nicke

2 vuxna och 2 barn men åldrarna är ju bara 3 år och den lilla 10 månader. ;)

Mini Pantern skrev 2008-01-27 14:18:03 följande:
    För hur många personer då?Det är vad jag handlar för i veckan.
  • Nicke

Betänk då att jag skrev mat. Blöjor, välling, kattsand, hundmat och annat sådant köps på bl.a. Willys.

• Mini Pantern
    Niklas skrev 2008-01-27 14:47:01 följande:
    2 vuxna och 2 barn men åldrarna är ju bara 3 år och den lilla 10 månader. ;)
    Ja okej då är det lite skillnad. Mina kids är ju 19,17,11 och 2x10 månader.
  • Strumpansmamma

var på lidl härom dagen och skulle köpa billiga blöjor tänkte jag, och vad får jag se... de har höjt priset.

Från 65.95 som de kostade förut, så hade de ju extrapris ett tag 49.90 eller nåt... och nu?!?! Jo hela 74,95 kr

Varför höja 10 kr??????? irriterande... nu tänker jag inte handla mina blöjor på Lidl längre när de är så dumma....

Svar på tråden vi som handlar på Lidl