vi som handlar på Lidl
Här är alla som handlar på lidl välkomna!!!
De som inte gillar butiken kan tjattra nån annanstans!!!!
Vi tipsar varandra om deras varor, produkter m.m
Här är alla som handlar på lidl välkomna!!!
De som inte gillar butiken kan tjattra nån annanstans!!!!
Vi tipsar varandra om deras varor, produkter m.m
Billiga blöjor denna vecka
Så nu fyller iaf vi på vårt lager här hemma.
Idag blev det bra fyndet fonduegafflar Vi skulle äta fondue på nyårsafton men hade slarvat bort fondugafflarna, i och för sig så gick det bra med grillpinnar i trä också men trillar man över riktiga gafflar sådär - så är det ju bra!
Men de har tagit bort korgarna från Lidl här i Sundsvall, på grund av att folk stal dom...
aftamon: VA! stal dem korgarna, ja folk är märkliga
Lizard: Ja precis, det är lika bra att köpa hem när det är billigt. För oss är det enda blöjan som funkar hela natten.
Vi köpte 8pkt igår *S*
Jag är alltid så förvånad när jag handlar på lidl för det blir alltid så jäkla billigt , jag vet att lidl är billigt , men idag tex köpte jag 2 paket mjölk ,alkoholfri cider, digestivekex och så en kasse att bära i , 25 kr !
Jag tänkte mig runt 40 kr liksom .
Ja det är den närmaste affären här med eller ja det är ju bara några stegs mellanrum men det blir lidl sådär på rutin och varje gång blir det så mycket billigare än planerat , som när jag köpte 18 varor bland annat fläskfilé(svensk) och klyftpotatis och lite märkesgrejer , så gick det på 118 kr , jag bli lika överraskad varje gång , jag brukar tänka , hmm har jag råd med allt det här nu då , och sen brukar jag ha hälften av pengarna kvar ändå när jag betalat
Ja dom nya blöjornan är mycket bättre heter nått på T .
Jag tycker inte det alltid blir så billigt på Lidl när jag handlar. Undra vad jag handlar som gör att det blir dyrt då?
Bra tråd förresten.
handlade idag, inget särskilt vanlig veckohandling , det gick på 600 spänn billigt !!!!!!!
Var in och skulle handla blöjor idag men de var slut. Killen jag frågade sa att det varit inne en person som köpt 20 paket !!!
Vaaa??? Inte undra på att det inte räcker till alla. Lidl borde verkligen begränsa antalet man får köpa när de har så billigt. Dåligt tycker jag.