• tilda den vilda

vi som handlar på Lidl

Här är alla som handlar på lidl välkomna!!!

De som inte gillar butiken kan tjattra nån annanstans!!!!

Vi tipsar varandra om deras varor, produkter m.m

• Svar på tråden vi som handlar på Lidl
  • Spindelskratt

Billiga blöjor denna vecka
    Så nu fyller iaf vi på vårt lager här hemma.

• Atamon

Idag blev det bra fyndet fonduegafflar Vi skulle äta fondue på nyårsafton men hade slarvat bort fondugafflarna, i och för sig så gick det bra med grillpinnar i trä också men trillar man över riktiga gafflar sådär - så är det ju bra!

Men de har tagit bort korgarna från Lidl här i Sundsvall, på grund av att folk stal dom...

• Lizard19
    Charro skrev 2008-01-07 10:01:31 följande:
    Billiga blöjor denna vecka Så nu fyller iaf vi på vårt lager här hemma.
    Tack för tipset köpte 2 paket jag å men tyvärr är de lite stora än för min lill tjej men de bra att samla på =) för om några veckor blir de bra =)
    Det kubike på.....
  • Spindelskratt

aftamon: VA! stal dem korgarna, ja folk är märkliga

Lizard: Ja precis, det är lika bra att köpa hem när det är billigt. För oss är det enda blöjan som funkar hela natten.
    Vi köpte 8pkt igår *S*

• Lilja84

Jag är alltid så förvånad när jag handlar på lidl för det blir alltid så jäkla billigt , jag vet att lidl  är billigt , men idag tex köpte jag 2 paket mjölk ,alkoholfri cider, digestivekex och så en kasse att bära i , 25 kr !
    Jag tänkte mig runt 40 kr liksom .

Livet går vidare vare sig du vill eller ej.
  • Zizter
    Lilja84 skrev 2008-01-09 23:04:13 följande:
    Jag är alltid så förvånad när jag handlar på lidl för det blir alltid så jäkla billigt , jag vet att lidl  är billigt , men idag tex köpte jag 2 paket mjölk ,alkoholfri cider, digestivekex och så en kasse att bära i , 25 kr !Jag tänkte mig runt 40 kr liksom .
    jag blir åxå alltid paff när jag handlar på lidl.. handlar ju där nästan varje dag eftersom det är närmaste affären! och varje gång man står i kassan å försöker räkna eller tänker så blir det alltid så mycket billigare! man blir glad varje gång man ska betala! haha.. rolig butik!

Nu har mitt lidl här fått in ett nytt blöjmärke! och BILLIGA är dom denna veckan!! 49.90 för ett paket! och dom nya blöjorna är tusen gånger bättre än dom gamla från cien.. tyckte dom gamla var bra åxå men dom nya är lite tunnare och blir inte lika klumpiga.. och mer stretch!! så jag har inhandlat 8 paket! haha så nu borde det räcka ett tag framåt! *S* billigare blöja går ju knappt att hitta!!
    Vem behöver dokusåpor när familjeliv.se finns????
  • Lilja84

Ja det är den närmaste affären här med eller ja det är ju bara några stegs mellanrum men det blir lidl sådär på rutin och varje gång blir det så mycket billigare än planerat , som när jag köpte 18 varor bland annat fläskfilé(svensk) och klyftpotatis och lite märkesgrejer , så gick det på 118 kr , jag bli lika överraskad varje gång , jag brukar tänka , hmm har jag råd med allt det här nu då , och sen brukar jag ha hälften  av pengarna kvar ändå när jag betalat

Ja dom nya blöjornan är mycket bättre heter nått på T .

Livet går vidare vare sig du vill eller ej.
  • Mini Pantern

Jag tycker inte det alltid blir så billigt på Lidl när jag handlar. Undra vad jag handlar som gör att det blir dyrt då?

Bra tråd förresten.

• tilda den vilda

handlade idag, inget särskilt vanlig veckohandling , det gick på 600 spänn billigt !!!!!!!

• Mini Pantern

Var in och skulle handla blöjor idag men de var slut. Killen jag frågade sa att det varit inne en person som köpt 20 paket !!!
    Vaaa??? Inte undra på att det inte räcker till alla. Lidl borde verkligen begränsa antalet man får köpa när de har så billigt. Dåligt tycker jag.

Svar på tråden vi som handlar på Lidl