• Anghammarad

Jävla Alliansen!!!!!!!!!!!

Det enda dem har som mål är att försämra för de svaga!!!!!!!! Nu så är ju sossarna mycket större, kan man inte göra något för att byta regering!!!!!!!??????? Dem borde inte få sitta kvar i regeringen när de har så få som röstar på dem!!!!!!!! Vad tycker ni????

• Svar på tråden Jävla Alliansen!!!!!!!!!!!
  • cDk3r

"Nej, det tror jag inte. Är du det?"

Det är jag faktiskt :) fråga nån gammal räv här så får du se ;)

• Alexiaa
    BettanB skrev 2008-01-07 13:32:24 följande:
    I USA kanske, men i USA tror man väl å andra sidan att Paris är huvudstad i Europa så det säger ju inte så fasligt mycket. DÄR kan vi snacka ohälsosam narcissisms.
    Lite fördomar där kanske, hehe men visst amerikaner är i huvudsak inte bra på geografi.
    Vår President är inte det, men det speglar ju inte alla amerikaner och det bor ju enormt mycket smarta människor där.
  • Alexiaa
    BettanB skrev 2008-01-07 13:34:35 följande:
    Grattis?
    Till vad?
  • BettanB

Jag skrev det till honom då.. Och inte till dig. Knappast ett påhoppå att påtala brister i tekniken. Att sitta och spegla inlägg efter inlägg för föga till diskussionen.

Alexiaa skrev 2008-01-07 13:33:52 följande:
    Ok, men skriv det till honom då...inte offentligt, då blir det liksom ett påhopp!!!
  • BettanB

Vad dumt. Du anser det alltså även själv?

cDk3r skrev 2008-01-07 13:34:44 följande:
    "Nej, det tror jag inte. Är du det?"Det är jag faktiskt :) fråga nån gammal räv här så får du se ;)
  • Alexiaa
    BettanB skrev 2008-01-07 13:35:49 följande:
    Jag skrev det till honom då.. Och inte till dig. Knappast ett påhoppå att påtala brister i tekniken. Att sitta och spegla inlägg efter inlägg för föga till diskussionen.
    Jo, fast jag menar skriv det privat till honom...eller trodde du inte att andra kunde se bara för du valde att citera honom?
  • sydneygirl

Angående svensk forskning så kan jag säga att jag var förvånad när jag bodde i Australien (3 år) över hur ofta man läste eller hörde på nyheterna något om svensk forskning, speciellt inom medicin.

Absolut ingen fakta detta, enbart en liten reflektion. Hur det ser ut inom "forskarvärlden" vet jag inte, har ingen koll på svensk forskning. 

Men enligt SkånePs statistik på antal nobelpris per invånare ser ju bra ut!  

• BettanB

Och nej; Alexxiaa. Jag menade inte att du är dum när jag skrev "Vad dumt!" till en annan användare. Bara för att klargöra så ingen tar det fel.

• BettanB

Du inser inte ens själv att du sitter och kastar stenblock i ett glashus? Geee.

Alexiaa skrev 2008-01-07 13:36:45 följande:
    Jo, fast jag menar skriv det privat till honom...eller trodde du inte att andra kunde se bara för du valde att citera honom?
  • SkåneP
    cDk3r skrev 2008-01-07 13:34:44 följande:
    "Nej, det tror jag inte. Är du det?"Det är jag faktiskt :) fråga nån gammal räv här så får du se ;)
    Nej. Du är inte otrevlig.

Du för inte ens fel kamp.

Du står bara på fel barrikad.

Svar på tråden Jävla Alliansen!!!!!!!!!!!