• Anghammarad

Jävla Alliansen!!!!!!!!!!!

Det enda dem har som mål är att försämra för de svaga!!!!!!!! Nu så är ju sossarna mycket större, kan man inte göra något för att byta regering!!!!!!!??????? Dem borde inte få sitta kvar i regeringen när de har så få som röstar på dem!!!!!!!! Vad tycker ni????

• Svar på tråden Jävla Alliansen!!!!!!!!!!!
  • Alexiaa
    BettanB skrev 2008-01-07 13:37:28 följande:
    Och nej; Alexxiaa. Jag menade inte att du är dum när jag skrev "Vad dumt!" till en annan användare. Bara för att klargöra så ingen tar det fel.
    Nä, du vill hoppa på folk...det är därför du skriver här! Syntes för ganska länge sedan.
    Men förstod du inte menade till mig, gjorde jag även förra gången men tyckte det var dumt att skriva!
  • Alexiaa
    BettanB skrev 2008-01-07 13:38:07 följande:
    Du inser inte ens själv att du sitter och kastar stenblock i ett glashus? Geee.
    Ojojoj, du bryr dig verkligen om allt jag skriver va!
    Konstigt att du verkligen bryr dig om mer att skriva till mig än om att debattera något!
  • BettanB

Ja, så klart. SÅ är det. Tack för den analysen.

Det är mycket som är dumt att skriva, min vän. Det har vi fått se i den här tråden idag.

Alexiaa skrev 2008-01-07 13:39:45 följande:
    Nä, du vill hoppa på folk...det är därför du skriver här! Syntes för ganska länge sedan.Men förstod du inte menade till mig, gjorde jag även förra gången men tyckte det var dumt att skriva!
  • cDk3r

SkåneP

"Nej. Du är inte otrevlig.

Du för inte ens fel kamp.

Du står bara på fel barrikad."

Pffffffft :p

• sydneygirl
    Alexiaa skrev 2008-01-07 13:33:28 följande:
    Jag bara sa att utseende spelar roll, de som faktiskt hävdar motsatsen brukar vara just de som ser mindre bra ut och kolla inom finansvärlden där det är lättare att få jobb om du ser charmig ut.
    Jo men alltså... När El skåpet då påtalade att han ser bra ut men tycker si och så då var du genast framme och skrev att eftersom han skrev att han är snygg så är han förmodligen inte det. Och det skulle då på något sätt stärka din argumentation??? För då hade du rätt egentligen, att han tycker som "de fula" vilket var det du sagt?
  • BettanB

Ohja. Jag skriver ut det och sätter upp det på anslagstavlan så jag inte skall glömma det. Eller nej, så var det ju inte... Sorry.

Ja, fför du har ju hela tiden fört en fin och fräsch diskussion, men kanske blivit lite missförstådd trots att du bara vill väl...

Alexiaa skrev 2008-01-07 13:40:50 följande:
    Ojojoj, du bryr dig verkligen om allt jag skriver va!Konstigt att du verkligen bryr dig om mer att skriva till mig än om att debattera något!
  • Alexiaa
    BettanB skrev 2008-01-07 13:42:20 följande:
    Ja, så klart. SÅ är det. Tack för den analysen. Det är mycket som är dumt att skriva, min vän. Det har vi fått se i den här tråden idag.
    Ja, fast det inser ju inte du själv...för du ser ju dig själv som så duktig.
    Haha, jag erkänner att det är mycket jag inte vet men är välidgt för att lära mig...du å andra sidan tycker du redan kan allt men ändå blir det så fel.
  • little mommy

mycket var bra när socarna ledde men mycket har blivit bättre sen moderaterna tog över, nu kan man till och med jobba sig rik om man vill, det är lättare att få jobb och lönerna har ökats pga skatten som sänks. inte en massa bidrag hit och dit. det är ju bättre med jobb än med bidrag.. min åsikt bara.

• BettanB

Men det är ju mitt fel.. och lite ditt också för att du tycker att du är snygg. Sluta med det.

Herrejisses, vad löjligt det här blev. Och allt för att hon(/?) inte klarar att föra en vettig diskussion utan att gå till personangrepp och föra cirkelargument.

Tänker fortfarande rösta på Alliansen nästa gång, så det så...

el skåpet skrev 2008-01-07 13:44:51 följande:
    BettanB skrev 2008-01-07 13:37:28 följande:Tror dock de flesta tänker en del åt det hållet (mindre smart i huvudet) angående alexxia, lite svårt och tycka annorlunda när man läser vad hon skriver
  • sydneygirl
    Alexiaa skrev 2008-01-07 13:45:53 följande:
    Ja, fast det inser ju inte du själv...för du ser ju dig själv som så duktig.Haha, jag erkänner att det är mycket jag inte vet men är välidgt för att lära mig...du å andra sidan tycker du redan kan allt men ändå blir det så fel.
    Märkligt hur väl du känner Bettan... När har hon sagt att hon tycker att hon kan allt? Missade jag nåt inlägg?
Svar på tråden Jävla Alliansen!!!!!!!!!!!