• Anghammarad

Jävla Alliansen!!!!!!!!!!!

Det enda dem har som mål är att försämra för de svaga!!!!!!!! Nu så är ju sossarna mycket större, kan man inte göra något för att byta regering!!!!!!!??????? Dem borde inte få sitta kvar i regeringen när de har så få som röstar på dem!!!!!!!! Vad tycker ni????

• Svar på tråden Jävla Alliansen!!!!!!!!!!!
  • BettanB

Mycket att lära? Ja, därom finns ju inget tvivel i vart fall.

Alexiaa skrev 2008-01-07 13:45:53 följande:
    Ja, fast det inser ju inte du själv...för du ser ju dig själv som så duktig.Haha, jag erkänner att det är mycket jag inte vet men är välidgt för att lära mig...du å andra sidan tycker du redan kan allt men ändå blir det så fel.
  • Alexiaa
    sydneygirl skrev 2008-01-07 13:44:12 följande:
    Jo men alltså... När El skåpet då påtalade att han ser bra ut men tycker si och så då var du genast framme och skrev att eftersom han skrev att han är snygg så är han förmodligen inte det. Och det skulle då på något sätt stärka din argumentation??? För då hade du rätt egentligen, att han tycker som "de fula" vilket var det du sagt?
    Nja, alltså ful och ful...det är väl i betraktarens ögon.
    Men han har skrivit att han är väldigt tränad tidigare och ser ut som en "body builder" det är inte vad som anses snyggt av samhället. Jude Law, Brad Pitt anses snygga men inte Lou Ferrigno...det är inte heller sånt som går hem i finansvärlden och likande.
  • BettanB

Nej, föärlåt. Den var dum. Tog den på volley, men nu blir jag ju verkligen lika löjlig som..öh.. vissa andra.

BettanB skrev 2008-01-07 13:48:48 följande:
  • Micke

little mommy skrev 2008-01-07 13:46:41 följande:

mycket var bra när socarna ledde men mycket har blivit bättre sen moderaterna tog över, nu kan man till och med jobba sig rik om man vill, det är lättare att få jobb och lönerna har ökats pga skatten som sänks. inte en massa bidrag hit och dit. det är ju bättre med jobb än med bidrag.. min åsikt bara.
    Ahum, jobba sig rik? Hur då?
    Mig veterligen finns både den statliga skatten och värnskatten kvar. Så hur menar du att man numera kan jobba sig rik?
  • Alexiaa
    BettanB skrev 2008-01-07 13:48:48 följande:
    Absolut inte!
    Men det tror jag du har också, men just ja du jobbade ju på sommaren så det gör dig väl världsbäst vaa=).
    Du är sådan som vill låta bättre, ungefär som en person som inte har gott om pengar men vill det ska låta som att man har pengar.
  • BettanB

Bättre än vad jag själv gör tydligen. Själv måste jag erkänna att jag är imponerad.

sydneygirl skrev 2008-01-07 13:48:23 följande:
    Märkligt hur väl du känner Bettan... När har hon sagt att hon tycker att hon kan allt? Missade jag nåt inlägg?
  • sydneygirl
    Alexiaa skrev 2008-01-07 13:49:03 följande:
    Nja, alltså ful och ful...det är väl i betraktarens ögon.Men han har skrivit att han är väldigt tränad tidigare och ser ut som en "body builder" det är inte vad som anses snyggt av samhället. Jude Law, Brad Pitt anses snygga men inte Lou Ferrigno...det är inte heller sånt som går hem i finansvärlden och likande.
    Du fattar verkligen inte vad jag menar va?

Ska förklara igen - det handlar inte om huruvida El Skåpet är snygg eller inte - det handlar om din argumentationsteknik.
  • Micke

fy f-n vilken jävla sandlåda. För mkt kärringar i tråden nu...

• SkåneP

Skönt att trådens debatt är on-topic och följer trådstartens taffliga debattstil.

Det lustiga är dock att trådstarten var ett medvetet ironiserande över bl.a. just idotisk och osaklig argumentation.

• BettanB

Ja, du vet ju allt om mig, så då är det väl så.. Buhu.. Gråter

Det är ju mycket häftigare att gifta till sig pengar; att jag inte tänkte på det. Vad skall man med universitetsexamen till när man kan åka till det stora landet i väster och snärja sig en rik karl. Skulle jag ju tänkt på. Attans! Skrikandes

Alexiaa skrev 2008-01-07 13:50:13 följande:
    Absolut inte!Men det tror jag du har också, men just ja du jobbade ju på sommaren så det gör dig väl världsbäst vaa=).Du är sådan som vill låta bättre, ungefär som en person som inte har gott om pengar men vill det ska låta som att man har pengar.
Svar på tråden Jävla Alliansen!!!!!!!!!!!