• Anghammarad

Jävla Alliansen!!!!!!!!!!!

Det enda dem har som mål är att försämra för de svaga!!!!!!!! Nu så är ju sossarna mycket större, kan man inte göra något för att byta regering!!!!!!!??????? Dem borde inte få sitta kvar i regeringen när de har så få som röstar på dem!!!!!!!! Vad tycker ni????

• Svar på tråden Jävla Alliansen!!!!!!!!!!!
  • Alexiaa

BettanB- Jag har inte 2 användare och är dessutom verkligen inte den du skriver om.
    Jag har anmält dina inlägg om det nu, det skulle jag ju knappast ha gjort om det varit sanning i dina påståenden.
    Har du så trist liv att du måste komma med påhopp på andra?

• BettanB

Du tänker inte att det finns lite fler amerikaner i än svenskar i världen? Men jag kanske har fel. Usch, hoppas ingen på KI läser det här. Då börjar de nog gråta. För att inte tala om alla tappra forskare som forskar inom områden där det inte finns Nobelpris, lika bra de lägger ner direkt.
    Datavetenskap är ju till exempel inget att ha. Sånt trams. För att inte tala om psykologi, sånt kan vi ju vara utan.. Listan kan göras rätt lång.

Alexiaa skrev 2008-01-07 13:14:58 följande:
    Fortfarande är det sällan Sverige gör några stora upptäckter eller något bra som ger priser och liknande.Kolla hur sällan vi tex får nobelpriset men hur ofta en amerikan får det, just det säger också litegrann.
  • cDk3r

BettanB

Mja jag bara konstaterar att du inte vet vad du pratar om. Visst är jag väll ganska dryg och otrevlig. Men jag är en otrevlig människa.

• Alexiaa
    cDk3r skrev 2008-01-07 13:20:36 följande:
    "Vaa, jag är verkligen inte cDk3r...verkligen inte."Pffft du vill vara mig. Erkänn.
    Absolut, haha!
    Inget ont om dig, men jag är min egen person alltså...sedan om någon som kallar sig för Bettan inte förstår det så är det synd för henne.
  • SkåneP
    Alexiaa skrev 2008-01-07 13:17:58 följande:
    Shit, vad lågt att komma med sånna påhopp dessutom offentligt...
    Det var ju du som svarade på inlägget riktat till cDk3r med "Ändå svarar du mig".

Jag blev också förvirrad där ett tag...
  • BettanB

Nej, bara sunt egocentrerad och realistisk.
    Alexiaa skrev 2008-01-07 13:17:02 följande:
    Woow! Det lät välidgt narcissistiskt dock...men tror ändå du har ett behov att framställa dig.De flesta kan skaffa diplom och betyg, det är inte så svårt bara man har viljan!!! Det är skillnad på det och faktiskt göra nytt i samhället och världen.Skulle du inte ha behov att hävda dig hade du ju inte ens svarat mig på just den där punkten ju!!!
  • BettanB

Varför svarar du på de inläggen då?

Alexiaa skrev 2008-01-07 13:17:58 följande:
    Vaa, jag är verkligen inte cDk3r...verkligen inte.Men kan ju kolla med dem som driver sidan om du vill eller våra inloggninsuppgifter!Shit, vad lågt att komma med sånna påhopp dessutom offentligt...
  • Alexiaa
    BettanB skrev 2008-01-07 13:21:32 följande:
    Du tänker inte att det finns lite fler amerikaner i än svenskar i världen? Men jag kanske har fel. Usch, hoppas ingen på KI läser det här. Då börjar de nog gråta. För att inte tala om alla tappra forskare som forskar inom områden där det inte finns Nobelpris, lika bra de lägger ner direkt. Datavetenskap är ju till exempel inget att ha. Sånt trams. För att inte tala om psykologi, sånt kan vi ju vara utan.. Listan kan göras rätt lång.
    Just det ja, för Amerika har ju inte bra psykologer och datavetenskap det vet de ju absolut inget om...hmm, undrar hur världen skulle se ut om USA inte fanns.
    Så du vill lägga ner de områden som inte får nobelpriset alltså? varför då?
  • BettanB

Nej, det tror jag inte. Är du det?

cDk3r skrev 2008-01-07 13:21:46 följande:
    BettanBMja jag bara konstaterar att du inte vet vad du pratar om. Visst är jag väll ganska dryg och otrevlig. Men jag är en otrevlig människa.
  • Alexiaa
    BettanB skrev 2008-01-07 13:22:59 följande:
    Varför svarar du på de inläggen då?
    Därför du skrivet bara en massa påhopp för att få dig verka bättre, sedan är det väl fritt att svara på vad man vill eller har jag fel?
Svar på tråden Jävla Alliansen!!!!!!!!!!!