Sussie:
Jag tar med kjolen på lördag. Har ni hunnit fara tar jag med den till Matrisen på måndag
Annica:
Vi letade faktiskt efter HESTRA vantar till Moa, men hittade inga då när vi skulle köpa, så vi köpte ett par på Stadium. De har hon bara haft när hon varit ute och lekt och då har de inte varit så bra, hon har liksom blivit både svettig och kall på samma gång. Jag har själv ett par HESTRA som jag är supernöjd med, så jag ska nog kolla igen. När hon sover har hon ett par lite tjockare bomullsvantar och idag hade hon ett par tunnare vantar under, men det såg inte skönt ut, blev lite för trångt, och så var hon som sagt aningens kall om händerna.
Jackan som Moa har är väl en tunnare vinterjacka kan man säga. Med en extra tröja borde hon klara sig med den. Skulle jag bylsa på henne som du på Tindra skulle hon nog flyta bort i alla svett

Men de är ju olika, precis som vi

Jag är jättefrusen av mig, så när Moa var mindre klädde jag henne ofta för varmt för att JAG frös. Men jag har lärt mig att hon inte alls behöver lika mycket kläder som jag.
Den där fleecewrapen är som en fodrad fleecefilt, så den är ju lite varmare än en vanlig filt.