• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • Emeraldy

Hmmm.... nu ringde Magnus och sa att han var jätterisig i magen, han med... Skulle bara fattas att jag också åker på nån skit så jag inte kan jobba imorgon Nä, sån otur ska vi väl inte ha...

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Emeraldy

Annica:
    Pratar vi om samma tänder? För Moa har ju redan fått ett par "kindtänder" (jag vet inte riktigt vad de kallas). Hon har i alla fall 16 tänder.

• Tuttie
    Emeraldy skrev 2007-12-14 09:33:10 följande:
    Annica:Pratar vi om samma tänder? För Moa har ju redan fått ett par "kindtänder" (jag vet inte riktigt vad de kallas). Hon har i alla fall 16 tänder.
    Cornelia har oxå 16¨st
    ♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Tuttie

Någon som har VF som vet om man kan skicka in "dagens applåd" där som i VK?

Jag har iaf testat och maila dom nu, vill tacka för ett superfint lucia igår. Tänkte att dom behöver få lite respons när dom var ute för första gången.

Vad ska ni ge "era" personal på dagiset?

♥♥Cornelia 060420♥♥
  • mysia

Sara: Nej, glöm det jag sa. jag menade hörntänderna.

Älskar mitt lillgull Tindra
  • mysia
    Tuttie skrev 2007-12-14 09:39:49 följande:
    Någon som har VF som vet om man kan skicka in "dagens applåd" där som i VK?Jag har iaf testat och maila dom nu, vill tacka för ett superfint lucia igår. Tänkte att dom behöver få lite respons när dom var ute för första gången. Vad ska ni ge "era" personal på dagiset?
    har inte VF, så har ingen aning.

Vi ska ge personalen ett ljus.
  • Emeraldy

Sussie:
    Vi har inte heller VF. Har er förskola VF eller? Annars kan du ju skicka applåden till VK, det är nog fler som läser den!

• mysia
    Tuttie skrev 2007-12-14 09:53:33 följande:
    Vad då för ljus?
    Snöboll heter den Köpte den på expo. Den är vit, ganska liten, med glitter på kan man väl säga. Enkelt, vacker och inslaget i genomskinligt papper var den. ifall du vill åka och titta på dom menar jag.
Svar på tråden Mina goa vänner!