• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • mysia
    mamma till Viktor skrev 2007-12-14 10:44:02 följande:
    Anna: Helt okej Anna! Rätt beroendeframkallande spel! 14 sek! 19 sek, 35 sek Annica: Deppa inte över jobbet om det är Marielund du pratar om. Hörde på jobbet att dom inte ens börjat anställat personal än eftersom bygget är försenat...
    Va?är bygget försenat. Attans. Men dom borde väl ändå informera att det är försenat och om man fått jobbet eller inte. Annars så söker man ju nåt annat och då kanske dom måste söka mer folk.
    Älskar mitt lillgull Tindra

Det var precis det dom disskuterade om och var irriterade över...

Älskade unge!
  • mysia
    mamma till Viktor skrev 2007-12-14 10:53:06 följande:
    Det var precis det dom disskuterade om och var irriterade över...
    Dom på ditt jobb? Hur har dom fått veta att det var försenat? vet du hur försenat bygget var? Då är man väl fast på 50 % då. Blir så arg.

Nja som sagt hörde jag bara i förbifarten. Det skulle väl vara klart i April egentligen tror jag dom sa men det skulle inte bli klart tills dess... Fattade det som om ena tjejen kände någon som jobbade där.

Älskade unge!
  • mysia
    mamma till Viktor skrev 2007-12-14 10:56:37 följande:
    Nja som sagt hörde jag bara i förbifarten. Det skulle väl vara klart i April egentligen tror jag dom sa men det skulle inte bli klart tills dess... Fattade det som om ena tjejen kände någon som jobbade där.
    April? Nej, slutet av februari sa dom på intervjun att bygget skulle vara klart. Konstigt med så olika datum man hört.
    Dom borde ändå höra av sig fast bygget inte är klart.
  • mysia

Nu sover Tindra, skönt med lite egentid. Ska nog lägga mig på sängen och läsa min nyinköpta hälsotidning. Nåt bra tips kanske man får.

I em ska jag och Tindra till farmor och farfar. Tindra ska få sova där i helgen eftersom både jag och p ska jobba.

• Emeraldy

Yack . När jag skulle göra lunch bara vände det sig i magen på mig och jag fick springa på toaletten. Det kom ingenting, men kräkkänslan sitter i halsen så jag fick inte i mig nånting alls till lunch. Moa matvägrade som vanligt så till slut gav jag med mig och gav henne en banan och en clementin. Själv fick jag i mig några clementin-klyftor till slut.

Maten står kvar på diskbänken, jag pallar inte att ta tag i det, bara lukten ger mig kväljningar nu.

Men innan jag ringer till Lotta på Sagolika imorgon och säger att jag inte kan jobba så ska jag nog ha kräkts hela natten. Jag vill verkligen inte att hon ska tro att jag är en sån som ofta är "sjuk" för att jag inte vill jobba Jag är ju i stort sett aldrig sjuk så det skulle vara så himla typiskt om jag blev det nu

Håll tummarna för mig är ni snälla.

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Tuttie
    Emeraldy skrev 2007-12-14 12:31:55 följande:
    Yack . När jag skulle göra lunch bara vände det sig i magen på mig och jag fick springa på toaletten. Det kom ingenting, men kräkkänslan sitter i halsen så jag fick inte i mig nånting alls till lunch. Moa matvägrade som vanligt så till slut gav jag med mig och gav henne en banan och en clementin. Själv fick jag i mig några clementin-klyftor till slut.Maten står kvar på diskbänken, jag pallar inte att ta tag i det, bara lukten ger mig kväljningar nu.Men innan jag ringer till Lotta på Sagolika imorgon och säger att jag inte kan jobba så ska jag nog ha kräkts hela natten. Jag vill verkligen inte att hon ska tro att jag är en sån som ofta är "sjuk" för att jag inte vill jobba Jag är ju i stort sett aldrig sjuk så det skulle vara så himla typiskt om jag blev det nu Håll tummarna för mig är ni snälla.
    *På lite lätt avstånd*

Krya på dej.
    ♥♥Cornelia 060420♥♥
  • mysia

Sara: krya på dig. inte kul att må dåligt. Hoppas verkligen du slipper kräkas.

• Emeraldy

Men, vad lugnt det var här då

Här är det väl sådär. Magnus ligger och sover i soffan, han mår INTE bra! Själv är jag lite smått illamående, men jag försöker att inte tänka på det

Nu ska Moa och jag gå och duscha.

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
Svar på tråden Mina goa vänner!