• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • Emeraldy

Min sötsnoppa sitter på toastolen och leker tittut med sig själv i spegeln

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • mysia

Hallå

Här har det varit lugnt.

Jag väntar på att p ska komma hem, så vi får äta. Är så hungrig. Ikväll blir onyttigt med chips,dipp och läsk.

Ganska skönt med barnfri kväll. Men har blivit smått beroende av julkalendern. ha ha

Sara: Ni får krya på er hela familjen. Ni kommer inte imorgon då eller? Tråkigt isåfall.

Älskar mitt lillgull Tindra
  • Emeraldy

Jahapp, då har jag kräkts Det positiva med det är att nu mår jag rätt bra när jag fick bort den där kväljningskänslan jag haft i halsen hela dagen.

Måste det vara magsjuka när man kräks (och har diarré... Fundersam)? Jag är som sagt "aldrig" sjuk så jag vet faktiskt inte! (Fast sen jag fick Moa har jag, helt utan överdrift, varit mer sjuk än jag varit i hela mitt liv tidigare)

Jag vill ju verkligen jobba imorgon, jag har tillräckligt dåligt samvete som det är. Hur skulle ni andra göra? Om jag inte kräks nåt mer och mår hyfsat? Samtidigt inser jag ju att ännu värre än att jag inte kan jobba vore ju att gå dit och smitta all annan personal Fundersam

• Tuttie

Sara: Ojdå.. Ja jag vet inte, är du dålig imagen oxå? Då skulle jag nog inte chansa... + att jag som kollega skulle inte vilja ha dej där.

Hoppas ni kryar på er.

♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Tuttie

Cornelia sover så nu snart ska jag och Anders äta middag o ha vuxentid... skönt att äta middag utan barn faktiskt.

Vi har varit på Hifiklubben o shoppat idag...*fina saker*

♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Emeraldy

Sussie:
    Nä, det är ju kollegorna (och kunderna) jag tänker på... Men jag mår så jäkla dåligt över det här!!! Jag är så himla rädd att Lotta ångrar att hon anställde mig, att hon tycker jag är dålig

Vad har ni köpt för skoj?

• Tuttie
    Emeraldy skrev 2007-12-14 19:06:57 följande:
    Sussie:Nä, det är ju kollegorna (och kunderna) jag tänker på... Men jag mår så jäkla dåligt över det här!!! Jag är så himla rädd att Lotta ångrar att hon anställde mig, att hon tycker jag är dålig Vad har ni köpt för skoj?
    Ny förstärkare,en radiodel och cddel... Så fint...

Men om jag var du skulle jag ringa o fråga. Kunderna behöver du nog inte bry dig på det sättet, dom kan ju inte skylla på dej.. Det vet ju inte dom. Tänkte mer att om du blir akut bajanödig medans du hjälper nån kund ellerså?
    ♥♥Cornelia 060420♥♥
  • Emeraldy

Jo, den risken finns ju, men om jag mår bra ikväll och inatt borde det kanske vara lugnt..?

FAN, FAN, FAN, FAN, FAN, FAN, FAN, FAN

Sara: Jag tycker du ska ringa och säga som det är. Att du kräkts och mått illa och att du är jääätterädd att hon ska ångra att hon anställt dig och tycka att du är en sån där som inte vill jobba. Krya på dig!

Håller på att baka lussebullar, degen jäser nu så jag hoppas Vicke somnar och sover gott för Peter är på firmafest ikväll.

Älskade unge!
    Emeraldy skrev 2007-12-14 19:15:42 följande:
    Jo, den risken finns ju, men om jag mår bra ikväll och inatt borde det kanske vara lugnt..?FAN, FAN, FAN, FAN, FAN, FAN, FAN, FAN
    Ja magsjuka brukar ju oftast bara hålla i sig en dag.
    Älskade unge!
Svar på tråden Mina goa vänner!